news-background
news-background

چارلز دنس از «وسوسه‌ای» می‌گوید که ازدواج ۳۴ ساله‌اش را به فروپاشی رساند: هرگز خودم را جذاب نمی‌دانستم

دنس پس از ۳۴ سال از همسرش جدا شده است.

«چارلز دنس» می‌گوید ازدواج سی و چهار ساله‌اش پس از آنکه «تسلیم وسوسه‌هایی» شده به پایان رسیده است. این بازیگر بریتانیایی که اغلب با شخصیت‌های شرور شناخته می‌شود در مصاحبه با پادکست «رزباد» از فروپاشی ازدواجش گفته است.

دنس که سابقه بازی در سریال‌های «تاج» (The Crown) و «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را دارد، مسئولیت زوال ازدواجش با «جوانا هیتورن» را می‌پذیرد و می‌گوید: «در کل ازدواج اشتباهی بود. اما متأسفانه از طرفی، تسلیم وسوسه‌هایی شدم و آن ازدواج در واقع به خاطر رفتار من به پایان رسید.»

این بازیگر ۷۷ ساله در سال ۱۹۷۰ با هیتورن ازدواج کرد و یک پسر و دختر به دنیا آورد. آن‌ها پس از اعتراف دنس به خطا در سال ۲۰۰۴ از یکدیگر جدا شدند.

دنس می‌گوید پیش از ازدواج از همسرش جدا زندگی می‌کرده است: «در سامرست ساکن بودیم، در یک خانه بزرگ، و جو در یک سر خانه مطالعه می‌کرد و من در سر دیگر، و پس از مدتی کمی به شخصیت‌های جرج و مارتا در «چه کسی از ویرجینیا ولف می‌ترسد» (Who’s Afraid of Virginia Woolf) شبیه شده بودیم.»

دنس اضافه می‌کند: «عاقبت برگشتم و گفتم: «باید گفت‌وگویی جدی داشته باشیم.» و باید اعتراف می‌کردم و این اعتراف جو را غافلگیر کرد، خدا حفظش کند.»

دنس می‌گوید رفتارش توجیهی ندارد اما تا اواسط دهه ۱۹۸۰ وقتی در سریال «جواهر تاج» (The Jewel in the Crown) نقش گروهبان «گای پرون» را بازی کرده متوجه نبوده است که به جنس مخالف گرایش دارد: «هرگز خودم را جذاب نمی‌دانستم. واقعاً نمی‌دانستم. جذاب نمی‌دانستم تا وقتی سال‌ها بعد در «جواهر تاج» بازی کردم و مردم از من به عنوان «کرامپت زن اندیشمند» [به معنای مردی خردمند با جذابیت‌های ظاهری] یاد کردند. همیشه خوشحال می‌شدم اگر دختران به شکلی رفتار می‌کردند که به نظر می‌رسید به من علاقه دارند. اما هیچ توجیهی برای رفتار من وجود ندارد.»

او درباره «وسوسه‌ها» توضیح می‌دهد: «در حرفه ما، وسوسه اغلب پیشکش می‌شود اما تو باید استوار و متوازن باشی، هوس نیرومندی نداشته باشی تا تسلیمش نشوی. این بود که ازدواج به پایان رسید - افسوس بزرگی است. اما پس از حدود ۱۸ ماه، من و جو، خوشبختانه به بهترین دوستان تبدیل شدیم و خدا را شکر، دوست باقی ماندیم.»

دنس که با «الساندرا مازی» بازیگر ایتالیایی در رابطه است، در پایان می‌گوید «البته» اگر می‌توانست اشتباهش را تکرار نمی‌کرد: «مدت زیادی طول کشید تا قانون علت و معلول را درک کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید