news-background
news-background

تشویق ایستاده کاپولا در اکران آزمایشی Megalopolis

فیلم «مگالوپلیس» به صورت آزمایشی اکران شد.

«فرانسیس فورد کاپولا» در اکران آزمایشی فیلم «مگالوپلیس» (Megalopolis) در سینمای آیمکس یونیورسال سیتی لس‌آنجلس با تشویق ایستاده بیش از ۳۰۰ نفر از جمله خانواده کاپولا، «ال پاچینو»، «راجر کورمن» و «اندی گارسیا» مواجه شده است.

«هالیوود السور» گزارش می‌دهد که این نسخه کمی از دو ساعت فراتر می‌رود و کات نهایی فیلم به نظر می‌رسد: «سینمایی بسیطتر است؛ بسیار درگیرکننده. به هیچ وجه کش نمی‌آید. دائماً سرگرم‌کننده و از نظر بصری میخکوب‌کننده است و برای همراه شدن با آن باید دائماً تلاش کنید. باید دنبالش کنید.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «یک فیلم غیرمعمول است. به‌شدت بصری، و یادآور سینمای تجربی دهه ۱۹۶۰. جوانی فرانسیس در ۸۰ سالگی ظهور پیدا کرده. سینمای مستقلی که با آن رشد کرده... [آدام] درایور در این فیلم خود فرانسیس است. به هیچ فیلم دیگری شبیه نیست - آوان گارد و تجربی است. تصاویر جای‌گذاری‌شده دارد، اما بسیار خوب جواب می‌دهد. بیشتر مثل فیلم [موزیکال] «یکی از دل» (One from the Heart) که در دنیایی غیرواقعی فیلمبرداری شد، یک متروپلیس عظیم است، شاید در آینده‌ای دور؟ فیلم هرگز زمانش را اعلام نمی‌کند.»

کاپولا که برای ساخته شدن این فیلم نزدیک به چهل سال انتظار کشیده و فیلمنامه آن را اوایل دهه ۱۹۸۰ نوشته پس از تشویق ایستاده احساساتی می‌شود. «اندی گارسیا» لحظاتی بعد به حضار می‌گوید: «به خاطر این مرد فیلم می‌سازیم.»

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

کارگردان «پدرخوانده» (The Godfather) بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری «مگالوپلیس» را شخصاً تأمین کرده است. انتظار می‌رود استودیوهایی چون فوکس یا نئون امتیاز پخش آن را خریداری کنند.

«آبری پلازا»، «ناتالی اما نوئل»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «شایا لباف»، «داستین هافمن» و «جیسون شوارتسمن» دیگر بازیگران فیلم در کنار «آدام درایور» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید