news-background
news-background

بازیگران فیلم Final Destination: Bloodlines معرفی شدند

فیلم «مقصد نهایی» ششم در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

«برک بسینجر»، «تئو برایونز» و «کیتلین سانتا خوانا» به فیلم «مقصد نهایی: دودمان‌ها» (Final Destination: Bloodlines) ملحق شدند. ششمین قسمت این چندگانه هارر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

بسینجر سابقه بازیگری در سریال «استارگرل» (Stargirl) را دارد و برایونز در سریال «چاکی» (Chucky) و سانتا خوانا در نمایش «ایوان هانسن عزیز» (Dear Evan Hansen) دیده شده‌اند. «آنا لور» بازیگر «شوالیه‌های گاتهام» (Gotham Knights) و «ریچارد هارمن» که در سریال «صد» (The 100) ظاهر شده دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. تولید این پروژه در ونکوور آغاز شده است.

«زک لیپوفسکی» و «آدام بی. استاین» کارگردانان این فیلم و «جان واتس» کارگردان «مرد-عنکوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی و مارول تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

از داستان قسمت ششم جزئیاتی فاش نشده اما این چندگانه داستانی مشابه درباره شخصیتی روایت می‌کند که رویدادی مرگبار را پیش از موعد می‌بیند و برای نجات خودش یا دیگران تلاش می‌کند اما نیروی مهارناپذیر یک به یک قربانی می‌گیرد.

«کریگ پری» و «شیلا هاناهان تیلور» تهیه‌کنندگان پنج قسمت قبلی نیز در تولید این پروژه مشارکت خواهند کرد. چندگانه «مقصد نهایی» تا امروز نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و سومین مجموعه فیلم پرفروش تاریخ استودیوی نیو لاین پس از «احضار» (Conjuring) و «آن» (It) با بیش از ۲ و ۱ میلیارد دلار است. قسمت اول در سال ۲۰۰۰ اکران شد و در حالی که با بودجه ۲۳ میلیون دلاری تولید شده بود ۱۱۲ میلیون دلار فروخت.

قسمت ششم «مقصد نهایی» در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید