news-background
news-background

جیک جیلنهال: وقتی نقش «بتمن» را از دست دادم نولان با من تماس گرفت

جیلنهال می‌گوید نولان در پی از دست دادن نقش «بتمن» با او تماس گرفته است.

«جیک جیلنهال» در مصاحبه با «هاوارد استرن» تجربه از دست دادن نقش در فیلم‌های «مولن روژ» (Moulin Rouge) «باز لورمن» و «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) «کریستفر نولان» را به یاد آورده است.

جیلنهال که به تازگی در بازسازی «بار کنار جاده» (Road House) آمازون دیده شده در رقابت با «یوان مک‌گرگور» و «هیث لجر» فیلم «مولن روژ» را از دست داده است. او می‌گوید: «وقتی که به دستش نیاوردم احساسی که داشتم ناامیدی بود. هم هیث و هم من ناامید شده بودیم. اما آن نقش ویژه یوان مک‌گرگور است. یاد می‌گیری که فکر کنی: «نقش‌های دیگری وجود دارند. می‌روم برای نقش دیگری تست بازیگری می‌دهم. نقش دیگری به دست می‌آورم.» آن طرز برخورد را حفظ می‌کنی.»

جیلنهال درباره از دست دادن نقش «بتمن» در رقابت با «کریستین بیل» می‌گوید: «باید نولان و باز لورمن را ستود، هر دوی آن کارگردانان شخصاً با من تماس گرفتند تا بگویند [آن نقش‌ها را به دست نیاورده‌ام.] و به شما می‌گویند که چرا به دست نیاورده‌اید.»

جیلنهال می‌گوید: «به یاد می‌آورم که وقتی کریستفر نولان با من تماس گرفت فکر کردم: «الان کریستفر نولان با من تماس گرفت. این خیلی جذاب است.» خیلی پیشرفت کرده‌ام. از بی‌اعتمادی آن‌ها رسیده‌ام به دریافت تماسی که می‌گویند برای این فیلم واقعاً به تو فکر می‌کنیم. بنابراین خوب است، باید ادامه دهم. فقط باید ادامه دهم.»»

او این هفته در مصاحبه با «اسکرین رنت» گفته بود همچنان به بازی در نقش «بتمن» تمایل دارد: «یک نقش کلاسیک است. و باعث افتخار. وقتی بحث نقش‌هایی در میان باشد که بازیگران بزرگ دیگر بازی کرده‌اند، و وقتی به این فکر می‌کنم که قرار است با دنزل واشینگتن در «اوتلو» نقش ایاگو را بازی کنم، و به سابقه بازیگرانی که این نقش را در گذشته بازی کرده‌اند فکر می‌کنم، مرعوب می‌شوم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید