news-background
news-background

بازیگوشی فلورنس پیو در پشت صحنه Thunderbolts: به کسی چیزی نگویید

پیو ویدیویی از پشت صحنه فیلم «تاندربولتس» مارول منتشر کرده است.

«فلورنس پیو» ویدیویی از صحنه فیلمبرداری «تاندربولتس» (Thunderbolts) مارول در اینستاگرام منتشر کرد. این فیلم ابرقهرمانی در آتلانتا در حال فیلمبرداری است.

پیو که نقش «یلنا بلووا» از فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) را تکرار می‌کند با لباس این شخصیت پاورچین وارد استودیوی مارول می‌شود و می‌گوید علت غیبتش در شبکه‌های اجتماعی سفرش به آتلانتا برای فیلمبرداری ان پروژه بوده است: «اما می‌توانم چیزهایی را مخفیانه به شما نشان بدهم، اگر به کسی چیزی نگویید... می‌توانم مخفیانه تصاویری از صحنه نشان بدهم. دارند فیلمبرداری می‌کنند. بیش از این سروصدا نمی‌کنم.»

او از پشت سر به «جیک شرایر» کارگردان فیلم نزدیک می‌شود که می‌گوید: «حتی نمی‌دانم که اجازه داری این کار را بکنی یا نه.» پیو به شوخی پاسخ می‌دهد: «یک نفر می‌آید و تکل راگبی روی من می‌زند.»

«سباستین استن» در نقش «باکی بارنز»، «دیوید هاربر» در نقش «رد گاردین»، «هانا جان-کامن» در نقش «گوست»، «وایت راسل» در نقش «جان واکر»، «الگا کوریلنکو» در نقش «تسک‌مستر»، «آیو ادبیری» در نقشی افشا نشده، و «جولیا لویی-درایفس» در نقش «کنتسا ولنتینا آلگرا دی فانتین» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «استیون یئون» بازیگر سریال «خصومت» (Beef) قرار بود در این فیلم مقابل دوربین برود اما تأخیر در آغاز فیلمبرداری باعث جدایی او شد. چند روز بعد گزارش شد که «لوییس پولمن» بازیگر «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun Maverick) جانشین یئون در نقش «سنتری» (Sentry) شده است. «آیو ادبیری» بازیگر سریال «خرس» (The Bear) به دلیل مشابهی از این فیلم جدا شد و جای خود را به «جرالدین ویسواناتان» داده است.

«تاندربولتس» بخش پایانی فاز پنجم «دنیای سینمایی مارول» است و ۲ مه ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۲۹

مارول اعدامش میکنه

نمایش اسپویل