news-background
news-background

آستین باتلر به فیلم Caught Stealing دارن آرونوفسکی پیوست

باتلر در فیلم جدید آرونوفسکی مقابل دوربین می‌رود.

«آستین باتلر» پس از یک شروع قدرتمندانه در سال ۲۰۲۴ با فیلم «تلماسه ۲» (Dune: Part Two)، در فیلم جدیدی با «دارن آرونوفسکی» کارگردان «نهنگ» (The Whale) و «قوی سیاه» (Black Swan) همکاری خواهد کرد.

«ددلاین» گزارش داده است که باتلر در یک تریلر جنایی به نام «بازداشت سارق» (Caught Stealing) سونی برای آرونوفسکی مقابل دوربین خواهد رفت. این فیلم بر اساس کتابی نوشته «چارلی هیوستون» ساخته خواهد شد. هیوستون نویسنده فیلمنامه و به همراه آرونوفسکی و باتلر تهیه‌کننده فیلم خواهد بود.

آرونوفسکی می‌گوید: «خوشحالم که با دوستان قدیمی‌ام در سونی پیکچرز همکاری می‌کنم تا داستان پرفرازونشیب و پر از آدرنالین چارلی را بسازم. مشتاقم که همکاری با آستین و خانواده فیلمسازی‌ام در نیویورک سیتی را شروع کنم.»

داستان فیلم درباره یک بازیکن سابق بیسبال به نام «هنک تامپسون» است که در دهه ۱۹۹۰ نیویورک برای بقا وارد دنیای جنایات زیرزمینی می‌شود.

باتلر با فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon A Time In Hollywood) «کوئنتین تارانتینو» سابقه همکاری با سونی را دارد. او در سال ۲۰۲۲ فیلم «الویس» (Elvis) را در سالن‌های سینما داشت و پس از آن به سریال «اربابان آسمان» (Masters of the Air) اپل تی‌وی+ و «تلماسه ۲» ملحق شد. قسمت دوم «تلماسه» به کارگردانی «دنی ویلنوو» در حال حاضر با حدود ۶۰۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم سال تا امروز است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید