news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Kinds of Kindness لانتیموس

تریلر «انواع مهربانی» منتشر شد.

اولین تریلر فیلم «انواع مهربانی» (Kinds of Kindness) به کارگردانی «یورگوس لانتیموس» و بازی «اما استون» رونمایی شد. فیلمساز یونانی در این فیلم برای چهارمین بار با استون که با «مخلوقات بیچاره» (Poor Things) برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد همکاری کرده است.

داستان فیلم یک «حکایت سه لتی» توصیف شده درباره «مردی بیچاره است که سعی می‌کند افسار زندگی‌اش را به دست بگیرد؛ یک مأمور پلیس که همسر گمگشته‌اش از دریا برگشته و فرد دگرگونی به نظر می‌رسد؛ و زنی مصمم که فردی معین را با توانایی ویژه‌ای پیدا می‌کند که می‌خواهد به یک رهبر مذهبی شگرف تبدیل شود.»

«ویلم دافو»، «هونگ چائو»، «جو آلوین»، «هانتر شیفر» و «مارگارت کوالی» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. استون و لانتیموس جدا از «مخلوقات بیچاره» و «انواع مهربانی» در فیلم «سوگلی» (The Favourite) و یک فیلم کوتاه (Bleat) همکاری کرده بودند. بازسازی فیلم کره‌ای «سیاره سبز را نجات دهید» (Save the Green Planet) برای کمپانی «سی‌جی اینترتینمنت» پنجمین فیلم مشترک این دو خواهد بود.

انتظار می‌رود «انواع مهربانی» در جشنواره کن امسال اکران شود. لانتیموس آخرین بار با «کشتن گوزن مقدس» (The Killing of a Sacred Dear) در سال ۲۰۱۷ به این جشنواره رفته بود.

فیلم ۲۱ ژوئن در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید