news-background
news-background

یورگوس لانتیموس بازسازی فیلم کره‌ای Save the Green Planet را تابستان آینده فیلمبرداری می‌کند

لانتیموس بازسازی «سیاره سبز را نجات دهید» را کارگردانی می‌‌کند.

«یورگوس لانتیموس» کارگردان یونانی فیلم تحسین‌شده «موجودات بیچاره» (Poor Things) در چند سال بسیار کم به خود استراحت داده و همچنان پیش‌روی می‌کند. او در «جنس مهربانی» (Kind of Kindness) همکاری دیگری با «اما استون» داشته و احتمالاً مسافر کن خواهد شد.

«دنیل ریکتمن» از سوی دیگر گزارش می‌دهد که لانتیموس آماده کارگردانی بازسازی فیلم کره‌ای «سیاره سبز را نجات دهید» (Save the Green Planet) برای کمپانی «سی‌جی اینترتینمنت» است و استون برای بازی در نقش اول وارد مذاکره شده است.

«جانگ جون-هوان» در «سیاره سبز را نجات دهید» که در سال ۲۰۰۳ اکران شد و امتیاز ۹۱ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرد داستانی در مورد «بیون-گو» روایت می‌کرد، یک زنبوردار بدبین و عجیب که به همراه دوست دخترش «سونی»، یک تاجر سرشناس و موفق را می‌رباید. «بیون-گو» معتقد است که این تاجر بیگانه‌ای از سیاره «آندرومدا» است و قصد دارد زمین را نابود کند. زنبوردار خودش را آخرین امید بشریت بر روی زمین می‌داند و با شکنجه تاجر می‌کوشد از آرماگدون جلوگیری کند.

نزدیک به سه سال پیش گزارش شده بود که «آری استر» کارگردان «نیمه تابستان» (Midsommar) و «موروثی» (Hereditary) یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی «سیاره سبز را نجات دهید» خواهد بود. بر اساس گزارش «پروداکشن ویکلی» این بازسازی از ماه ژوئن در بریتانیا و نیویورک آغاز خواهد شد و «ویل تریسی» نویسنده فیلمنامه است.

لانتیموس ماه گذشته در مصاحبه با «دیزد» گفته بود که از رمان «سال استراحت و فراغت من» (My Year of Rest and Relaxation) «آتوسا مشفق» نویسنده ایرانی تبار اقتباس می‌کند اما «نجات سیاره سبز» ممکن است فیلم بعدی او باشد: «روی چند پروژه کار می‌کنم و [«نجات سیاره سبز»] یکی از آن‌هاست.» این فیلمساز پیش‌تر گفته بود که آماده پنجمین همکاری خود با «اما استون» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید