news-background
news-background

جرمی آلن وایت گزینه اول بازی در نقش بروس اسپرینگستین

بازیگر سریال «خرس» نقش «بروس اسپرینگستین» را بازی خواهد کرد.

«جرمی آلن وایت» گزینه اول بازی در نقش «بروس اسپرینگستین» است. چهارشنبه این هفته گزارش شد که یک فیلم بیوگرافی درباره این اسطوره موسیقی آمریکا در دست ساخت است و بازیگر سریال «خرس» (The Bear) بخت زیادی برای به دست آوردن نقش او دارد.

«اریک رابینسون» و «الن گلدسمیت-وین» تهیه‌کنندگان این پروژه‌اند و اسپرینگستین و تهیه‌کننده او «جان لندو» را با خود همراه کرده‌اند. «اسکات استوبر» که به تازگی از نتفلیکس جدا شده یکی دیگر از تهیه‌کنندگان این فیلم بیوگرافی خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که فیلم اسپرینگستین در استودیوی ای-۲۴ ساخته شود. «اسکات کوپر» که «دل دیوانه» (Crazy Heart) را در کارنامه دارد در حال مذاکره است تا این فیلم را بنویسد و کارگردانی کند.

پروژه جدید بر اساس کتاب «از ناکجا رهایم کن» (Deliver Me From Nowhere) نوشته «وارن زینز» ساخته خواهد شد که سال گذشته به بازار آمد و مراحل ضبط آلبوم «نبراسکا» (Nebraska) را شرح داد. این کتاب حاوی مصاحبه‌هایی با اسپرینگستین و دیگر همکارانش در خلق شاهکار «نبراسکا» در سال ۱۹۸۲ است. آن آلبوم که در اولین روزهای ترانه‌سرایی این خواننده ضبط شد، از ترانه‌های ساده و آکوستیکی تشکیل می‌شود که اسپرینگستین در اتاق خوابش پدید آورد.

استودیوی ای-۲۴ به تازگی در فیلم «پنجه آهنین» (The Iron Claw) با وایت همکاری کرده است. وایت در صورت توافق پس از فیلمبرداری فصل سوم و چهارم «خرس» به نیوجرزی سفر خواهد کرد.

فیلم‌های بیوگرافی موزیکال در سال‌های اخیر با استقبال بسیار بیشتری مواجه شده‌اند. «باب مارلی: یک عشق» (One Love) که ۱۷۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و «بازگشت به سیاهی» (Back to Black) که چند هفته آینده در بریتانیا اکران می‌شود برخی از این دست آثارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید