news-background
news-background

کانر مک‌گرگور: می‌خواستم با فیلم Road House ثابت کنم مریل استریپ درباره هنرهای رزمی اشتباه می‌کند

«مریل استریپ» انگیزه مک‌گرگور برای بازی در بازسازی «بار کنار جاده» بوده است.

«کانر مک‌گرگور» در مراسم افتتاحیه فیلم «بار کنار جاده» (Road House) آمازون در نیویورک به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید اظهارات منفی «مریل استریپ» درباره هنرهای رزمی در گلدن گلوب سال ۲۰۱۷ باعث شده وارد دنیای بازیگری شود.

بازیگر «شیطان پرادا می‌پوشد» (Devil Wears Prada) پس از دریافت جایزه «سسیل بی. دمیل» در گلدن گلوب سال ۲۰۱۷ گفته بود: «هالیوود پر از خارجی و اجنبی است. و اگر همه آن‌ها را بیرون کنیم، چیزی جز فوتبال و هنرهای رزمی که هنر نیستند برای تماشا کردن نداریم.» آن اظهارات استریپ با تشویق مواجه شد اما برای مک‌گرگور که قهرمان یو‌اف‌سی است به راحتی قابل هضم نبوده است.

مک‌گرگور می‌گوید: «مبارزه زیبا‌ترین فرم هنر است، و می‌دانید، ورود به این بازی که آن هم یک هنر است عالی است. واقعاً ناراحت شدم چون مبارزه یک هنر است. از طرفی خشن است، بنابراین می‌توانم درک کنم. کسی نمی‌تواند اشتباه کند؛ کاری که ما می‌کنیم هنرمندی است، برای همین شاید با دل پر وارد [سینما] شدم و می‌خواستم نماینده ورزش و هنر خود باشم، و در این زمینه بهترین تلاشم را ارائه دهم.»

او در بازسازی «بار کنار جاده» مقابل «جیک جیلنهال» نقش شخصیت شرور «ناکس» را بازی می‌کند. جیلنهال پیش‌تر در مصاحبه با «جیمی فالن» گفته بود که مک‌گرگور «به اشتباه» به او ضربه زده است. ورزشکار این گفته را تأیید می‌کند و می‌گوید: «بله، یکی دو مشت کوچک.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید