news-background
news-background

لباس عجیب هریسون فورد در صحنه فیلمبرداری فصل دوم Shrinking

فصل دوم «روان‌درمانی» در حال فیلمبرداری است.

«هریسون فورد» با پوشیدن لباسی عجیب در حین فیلمبرداری فصل دوم سریال «روان‌درمانی» (Shrinking) اپل تی‌وی+ خنده شادی عوامل را به آسمان برد. او پس از نشستن روی صندلی می‌گوید: «این مزخرف را فیلمبرداری کنید.»

فورد که به‌تازگی در «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) به کارگردانی «جیمز منگولد» و سریال «۱۹۲۳» دیده شده در حال به چالش کشیدن خود با ژانرهای مختلف است. او در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) و «تاندربولتس» (Thunderbolts) با مارول همکاری کرده است.

«روان‌درمانی» داستانی در مورد یک روان‌پزشک با بازی سیگل روایت می‌کند که قوانین را زیر پا می‌گذارد و آنچه دقیقاً فکر می‌کند را به مراجعین می‌گوید. فورد که پس از مذاکرات طولانی به این سریال پیوسته، نقش «دکتر فیل رودز» بازی می‌کند، یک روان‌پزشک هشیار و منطقی و صریح که اخیراً به پارکینسون مبتلا شده است.

«هریسون فورد» در این سریال ۱۰ اپیزودی به تهیه‌کنندگی «برت گلدستین» و «بیل لارنس» نویسنده و تهیه‌کنندگان «تد لسو» (Ted Lasso) مقابل «جیسون سیگل» نقش‌آفرینی کرده است. دیگر بازیگران سریال «کریستا میلر»، «جسیکا ویلیامز»، «مایکل اوری»، «لوک تنی» و «لوکیتا مکس‌ول» خواهند بود. فصل اول «روان‌درمانی» ۲۷ ژانویه سال گذشته پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۳۵

هریسون فورد حرمت داره، نه لذت 😬😁

نمایش اسپویل