news-background
news-background

برخورد کونگ با بچه کونگ در کلیپ جدید فیلم Godzilla x Kong: The New Empire

کلیپ جدیدی برای فیلم «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» منتشر شد.

در کلیپ جدیدی که برای «گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» (Godzilla x Kong: The New Empire) منتشر شده شخصیت کونگ با یک بچه کونگ برخورد می‌کند. بچه کونگ در تیزرهای قبلی این فیلم رونمایی شده بود و تأیید می‌کرد که داستان «پسر کونگ» در این چندگانه روایت خواهد شد. کونگ به عنوان آخرین بازمانده گونه خود از مدت‌ها قبل بر این اساس آینده روشن‌تری خواهد داشت.

نام بچه کونگ در حال حاضر فاش نشده اما بر اساس تریلرها انتظار می‌رود که نقشی کلیدی در «مانسترورس» داشته باشد. مدت‌ها پیش از معرفی رسمی فیلم «گودزیلا و کونگ» این شایعه شنیده می‌شد که عنوان این پروژه «پسر کونگ» خواهد بود اما با توجه به اینکه کونگ نمی‌داند آخرین بازمانده نوع خود است آن گزارش‌ها غیرمحتمل به نظر می‌رسید.

«امپراتوری جدید» به کارگردانی «آدام وینگارد» دنباله‌ای برای «گودزیلا علیه کونگ» (Godzilla vs. Kong) است که در سال ۲۰۲۱ اکران شد و گودزیلا و کونگ را پس از شکست مکاگودزیلا دنبال می‌کند که آماده نبرد با تهدید مرموز «زمین میان‌تهی» می‌شوند.

«ربکا هال»، «برایان تایری هنری» و «هیلی هاتل» نقش‌های پیشین خود را در این دنباله تکرار کرده‌اند و «دن استیونز»، «فالا چن» و «ریچل هوس» از جمله بازیگران جدید فیلم خواهند بود.

«گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید» به عنوان پنجمین فیلم «دنیای هیولایی» یا «مانسترورس» برادران وارنر و لجندری ۱۲ آوریل اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید