news-background
news-background

ایسا گنزالس: نگاه جنسی هالیوود به زنان لاتین تبار رقت‌انگیز است

گنزالس از تجربه بازیگری در هالیوود به عنوان یک زن لاتین تبار گفته است.

«ایسا گنزالس» در مصاحبه جدیدی با «این‌استایل» می‌گوید هالیوود به زنان لاتین تبار همواره نگاه جنسی داشته است. او که به تازگی در سریال «مسئله سه جرم» (3 Body Problem) نتفلیکس دیده شده می‌گوید به او برچسب «سکسی» می‌زنند اما این ستایش را محترمانه نمی‌داند.

گنزالس می‌گوید: «فکر می‌کنم زنان لاتین تبار به‌شدت جنسی‌سازی می‌شوند. بسیار ناامیدکننده و رقت‌انگیز است.» او اضافه می‌کند که سعی کرده این نگاه محدود را از بین ببرد: «بزرگترین چالش بازیگری من بوده. هیچ‌یک از دوستان سفیدپوست من که در این صنعت بوده‌اند با آن روبرو نیستند. فقط من این تجربه را داشته‌ام.»

او ادامه می‌دهد: «به یاد می‌آورم که در پروژه‌های زیادی به من گفته می‌شد:‌ «برای این نقش زیادی خوشگل است. برای آن نقش زیادی جذاب است.» بعد می‌گفتم: «مارگو رابی چیست؟ او جذاب‌ترین و زیباترین زنی است که به عمرم دیده‌ام!»»

گنزالس توضیح می‌دهد که می‌داند این بحث درباره او نیست: «مدتی طولانی دچار بحران هویت بودم. فکر می‌کردم: «آیا باید موهای سرم را بتراشم؟ باید خودم را کمتر جذاب نشان دهم؟ باید بیشتر جذاب نشان دهم؟ باید لباس‌هایی بپوشم که کمتر جذابند یا بیشتر یا همیشه باید خودم را بپوشانم؟»»

کنزالس به زودی فیلم «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) به کارگردانی «گای ریچی» را در سالن‌های سینما خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید