news-background
news-background

جیک جیلنهال می‌گوید هنوز به بازی در نقش Batman تمایل دارد

جیلنهال می‌گوید بازی در نقش «بتمن» یک «افتخار» است.

«جیک جیلنهال» هنوز مایل است نقش «بتمن» (Batman) را در یک فیلم بازی کند. او در مصاحبه با «اسکرین رنت» می‌گوید بازی در این نقش «کلاسیک» باعث افتخار است.

جیلنهال که به زودی در «بار کنار جاده» (Road House) دیده خواهد شد می‌گوید: «یک نقش کلاسیک است. و باعث افتخار. وقتی بحث نقش‌هایی در میان باشد که بازیگران بزرگ دیگر بازی کرده‌اند، و وقتی به این فکر می‌کنم که قرار است با دنزل واشینگتن در «اوتلو» نقش ایاگو را بازی کنم، و به سابقه بازیگرانی که این نقش را در گذشته بازی کرده‌اند فکر می‌کنم، مرعوب می‌شوم.»

او اضافه می‌کند:‌ «بنابراین این سطح اول است. در حال حاضر روی این کار می‌کنم. اما البته. همیشه باعث افتخار است. آن نوع نقش‌ها کلاسیک‌اند.»

جیلنهال یکی از گزینه‌های بازی در نقش «بروس وین» یا «بتمن» در سه‌گانه «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) «کریستفر نولان» بود که در نهایت به «کریستین بیل» رسید. استودیوی دی‌سی با مدیریت «جیمز گان» به تازگی دنیای دی‌سی را دوباره راه‌اندازی کرده‌اند و برای «شجاع و جسور» (The Brave and the Bold) یک بازیگر جدید برای «بتمن» معرفی خواهند کرد. فیلمنامه این پروژه با این حال هنوز کامل نشده است.

«دیوید اس. گویر» که طرح داستانی «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) را ارائه کرده و یکی از نویسندگان فیلمنامه به همراه نولان بوده اخیراً تأیید کرده است که جیلنهال گزینه اول برای سه‌گانه «شوالیه تاریکی» بوده است. جیلنهال در سال ۲۰۱۹ و فیلم ابرقهرمانی «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) نقش شخصیت شرور میستریو را بازی کرده است.

جیلنهال در مصاحبه با «هاوارد استرن» فیلم «دور از خانه» را «هنری به کلی متفاوت» نامیده و گفته بود در اولین روز فیلمبرداری دچار اضطراب شده است: «وحشت کرده بودم. صحنه‌ای با [ساموئل ال.] جکسون و تام [هالند] بود… گروهی از بازیگران در آن صحنه بودند. و به یاد می‌آورم که جملاتم را فراموش کرده بودم.» او اضافه می‌کند: «سراغ «تام هالند» رفتم و گفتم: «رفیق کمکی برسان.» گفت: «اشکالی ندارد رفیق. آرام باش.» در موقعیت‌های زیادی جای من را گرفت. و سرانجام آرام شدم. فشار زیادی به خودم وارد کردم چون عاشق آن دنیا بودم. باید توضیح می‌دادم: «ببینید دوستان، من به تازگی در یک نمایش برادوی یک-نفره و یک ساعت و نیمه روی صحنه رفته‌ام، بنابراین مشکلی پیش نمی‌آید. خواهش می‌کنم باور کنید.»

«رابرت پتینسون» بازیگر فعلی «بتمن» در فیلم‌های «مت ریوز» است و در سال ۲۰۲۶ برای «بتمن ۲» (The Batman: Part II) بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید