news-background
news-background

سیدنی سویینی می‌گوید کنترلی روی بحث‌های عجیب درباره اندامش ندارد

پیچ‌وخم اندام بازیگر «سرخوشی» ذهن بسیاری را مشغول کرده است.

«سیدنی سویینی» این روزها به هر رویداد سینمایی و تلویزیونی سرک می‌کشد و چند فیلم او مسلسل‌وار اکران شده‌اند. «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) او از فروش ۲۰۰ میلیون دلاری عبور کرده، فیلم «معصوم» (Immaculate) به جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) رفته و «مادام وب» (Madame Web) او در سینماهای سراسر دنیا اکران شده.

بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) چند نامزدی امی دریافت کرده و به نظر می‌رسد که آینده درخشانی در انتظارش باشد اما در شبکه‌های اجتماعی و حتی نشریات آمریکایی بیشتر درباره اندام او بحث می‌شود. «اسلیت» مقاله‌ای منتشر کرده با این عنوان: «اندازه سینه سیدنی سویینی: آن‌قدرها بزرگ نیستند.» مجله «کازموپلیتیشن» دو سال پیش نوشته بود: «سیدنی سویینی شما را به نگاه کردن وادار کرد.»

سویینی در مصاحبه با «ورایتی» به این پرسش پاسخ داده است که پس از میزبانی «اس‌ان‌ال» (SNL) با چه واکنش‌هایی روبرو شده است: «این [بحث‌ها] را می‌بینم، و نمی‌توانم به خودم اجازه دهم که واکنش نشان دهم. نمی‌دانم چگونه توضیحش دهم - خودم هنوز سعی می‌کنم درکش کنم. مردم احساس می‌کنند آزادند در مورد من به هر شکلی که می‌خواهند حرف بزنند و به آن‌ها مرتبط است، چون معتقدند من زندگی‌ام را فروخته‌ام. اینکه دیگر در سطح یک انسان نیستم، چون بازیگرم. اینکه چنین شخصیت‌هایی را هر کسی می‌تواند بازی کند، اما من به عنوان سیدنی دیگر نمی‌توانم. رابطه عجیبی بین من و مردم شکل گرفته که کنترلی رویش ندارم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹

دو نوع داریم آرتیست و اکتر(س) یا همون هنرمند و بازیگر ، دختر تو مطمئن بازیگری نه هنرمند.

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۱۴

خب به خاطر همون دوتا معروف شدی دیگه. هیلاری سوانک نیستی که از بازیت تعریف کنیم. شما هم اگه با این قضیه مشکلی داشتی تو مراسمات اونجوری لباس نمی‌پوشیدی :)

نمایش اسپویل
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۵۰

سیدنی جان خودتو ناراحت نکن عزیزم دور قد و بالات بگردم دخترا از حسودیت دارن میمیرن😂

نمایش اسپویل