news-background
news-background

انتقاد کارگردان The Crow از بازسازی فیلم؛ ثبت ۹۵ هزار دیسلایک برای تریلر

تریلر بازسازی «کلاغ» با استقبال روبرو نشده است.

«الکس پرویاس» کارگردان قسمت اول «کلاغ» (The Crow) در فیسبوک به تریلر بازسازی فیلم واکنش نشان داده است. فیلم پرویاس در سال ۱۹۹۴ اکران شد و «برندن لی» در زمان فیلمبرداری آن جان باخت.

پرویاس می‌نویسد: «از دیدن هرگونه واکنش منفی به اثر همکاران فیلمسازم واقعاً لذت نمی‌برم. و تردیدی ندارم که عوامل و بازیگران فقط نیت خیر داشته‌اند، همان‌گونه که همه ما در هر فیلمی داریم. بنابراین برای من دردناک است که بیش از این راجع به این موضوع حرف بزنم، اما فکر می‌کنم واکنش (منفی) هواداران گویاست. «کلاغ» فقط یک فیلم نیست. برندن لی در زمان ساختنش جان داد، و به عنوان تعهدی به نبوغ از دست رفته‌اش و مرگ تراژیکش به پایان رسید. میراث اوست. باید همان‌گونه باقی بماند.»

این کارگردان پیش‌تر نسبت به بازسازی این فیلم ابراز بدبینی کرده و در سال ۲۰۱۷ گفته بود با توجه به اینکه لی جانش را برای شخصیت «اریک دریون» داده بازسازی از نگاه او «اشتباه» است. او پس از انتشار اولین تصاویر از «بیل اسکارزگارد» در فیلم از مدل موی او انتقاد کرده بود.

بازسازی «کلاغ» (The Crow) به کارگردانی «روپرت سندرز» (Snow White And The Huntsman) داستانی درباره «اریک دریون» و «شلی وبستر» با بازی اسکارزگارد و «اف‌کی‌ای توییگز» روایت می‌کند که قربانی قتل‌های بی‌رحمانه‌ای می‌شوند. اریک فرصتی به دست می‌آورد تا با قربانی کردن خودش جان زن را نجات دهد و از قاتلین انتقام بگیرد. او دنیای مردگان و زندگان می‌پیماید و سر و سامانی به اوضاع می‌دهد. دیگر «دنی هیوستن»، «لورا برن»، «سمی بواجیلا» و «جردن بولگر» دیگر بازیگران این فیلم به نویسندگی «زک بیلین» و «ویل اشنایدر» خواهند بود.

تریلر بازسازی «کلاغ» تا این لحظه بیش از ۹۵ هزار دیسلایک در یوتیوب دریافت کرده در حالی که لایک‌های آن به ۶۵ هزار می‌رسد. این تریلر تاکنون نزدیک به ۳ میلیون بازدید در این پلتفرم داشته است. یکی از کاربران یوتیوب می‌نویسد: «برندن لی هرگز نمی‌میرد.» دیگری می‌گوید: «در قسمت اول، اریک مثل گیتاریست گروه «ناین اینچ نیلز» به نظر می‌رسید. در بازسازی، اریک مثل کسی است که در ساوندکلود رپ می‌خواند.»

«کلاغ» جدید ۷ ژوئن ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید