news-background
news-background

فعالان محیط زیست تئاتر برادوی جرمی استرانگ را مختل کردند - ویدیو

در تئاتر برادوی بازیگر «وراثت» و «سوپرانر» اخلال ایجاد شد.

چند فعال محیط زیست تئاتر برادوی «دشمن ملت» (An Enemy of the People) با بازی «جرمی استرانگ» بازیگر سریال «وراثت» (Succession) و «مایکل ایمپریولی» بازیگر «سوپرانوها» (The Sopranos) را مختل کردند. گروه «شورش انقراض نیویورک سیتی» (Extinction Rebellion NYC) مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفته است.

پنجشنبه هفته پیش ویدیوهایی از حضور این فعالان با تی-شرت‌هایی که روی آن‌ها نوشته شده بود «روی یک سیاره مرده تئاتری وجود ندارد» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در یکی از این ویدیوها معترضی خودش را بازیگر تئاتر معرفی می‌کند و دیگری فریاد می‌زند: «تیم مارتین را فراموش نکنید.» مارتین فعال محیط زیستی است که سال گذشته به خاطر آسیب رساندن به مجسمه «ادگار دگا» در «گالری ملی هنر» در واشینگتن دی‌سی بازداشت شد. وقتی یکی معترض می‌گوید «دولت ما کوتاهی کرده» استرانگ واکنش نشان می‌دهد:‌ «راست می‌گوید.» ایمپریولی جواب می‌دهد: «راست نمی‌گوید!» پس از خروج معترض آخر ایمپریولی می‌گوید: «به آموزشگاه بازیگری برگرد.»

در صفحه توییتر گروه آمده است: «اگر همین حالا به سوخت فسیلی پایان ندهیم، روی یک سیاره مرده تئاتری وجود نخواهد داشت.»

ایمپریولی در واکنش به این اتفاق در اینستاگرام می‌نویسد: «امشب باورنکردنی بود... از گروه «شورش انقراض» دلخور نیستم. مایکل طر شماست، اما شهردار استاکمن نیست. خیلی دوستتان دارم.»

نمایش «دشمن ملت» درباره پزشکی با بازی استرانگ است که متوجه می‌شود آب آشامیدنی شهر مسموم است و مقامات محل از جمله برادرش با بازی ایمپریولی او را به سکوت فرامی‌خوانند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید