news-background
news-background

توصیه پدرو پاسکال به جینا کارانو پس از اخراج از سریال The Mandalorian

کارانو می‌گوید با «پدرو پاسکال» رابطه دوستانه‌ای داشته است.

«جینا کارانو» می‌گوید پس از آنکه از سریال «مندلوری» (The Mandalorian) اخراج شده «پدرو پاسکال» سعی کرده به او کمک کند. سپتامبر سال ۲۰۲۰ وقتی هواداران از کارانو خواستند از افراد تراجنسیتی حمایت کند، در بایوی توییترش به طعنه ضمیر «بوپ/باپ/بیپ» را درج کرد. این شوخی او مقدمه‌ای بود برای اخراجش از سریال. فوریه ۲۰۲۱ کارانو در اینستاگرام جمهوری‌خواه بودن در آمریکا را با یهودی بودن در آلمان نازی مقایسه کرد و دیری نگذشت که از سریال اخراج شد.

کارانو قرار بود در سریال اختصاصی خودش «رنجرهای جمهوری جدید» (Rangers of the New Republic) ظاهر شود که بنابر گزارش «امپایر» در سال ۲۰۲۱ لغو شده است. او حالا قرار است با حمایت «ایلان ماسک» از دیزنی به خاطر آن اخراج شکایت کند.

کارانو در مصاحبه جدیدی با «هالیوود ریپورتر» به یاد آورده است که پاسکال چگونه پس از اخراج شدنش از او حمایت کرده است: «به من می‌گفت: «فقط هشتگ «حقوق تراجنسینی» را در صفحه‌ات قرار بده. این کار را بکن تا دست از سرت بردارند.»» او توضیح می‌دهد که چرا مقاومت کرده: «چون سبک من این‌گونه نیست، قرار دادن هشتگ برای هر چیزی. هشتگ «ترامپ حق دارد» را هم قرار نمی‌دهم.»

کارانو می‌گوید قصد توهین به افراد تراجنسیتی را نداشته است: «فکر کردم که خنده‌دار است، [صدایی است] شبیه به ربات R2-D2 [دنیای «جنگ ستارگان»].»

در سال ۲۰۲۰، کارانو از این اقدام خود دفاع کرد و گفت: «من به هیچ وجه مخالفتی با زندگی افراد تراجنسیتی ندارم. باید روشی برای نمایندگی پیدا کنند که کمتر زورگویانه باشد.»

او در مصاحبه جدید اضافه می‌کند که پس از مرگ «کارل ودرز» دیگر بازیگر سریال در فوریه گذشته، بار دیگر با پاسکال تماس گرفته است: «من و پاسکال بسیار نزدیک بودیم. او ۱۰۰۰ درصد می‌داند که من همجنسگراهراس یا تراجنسیت‌هراس نیستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۰۴

درود به شرفش

نمایش اسپویل