news-background
news-background

ربکا فرگوسن و کریس پرت در فیلم علمی-تخیلی Mercy

فرگوسن و پرت در فیلم «بخشش» آمازون همکاری می‌کنند.

«ربکا فرگوسن» و «کریس پرت» به فیلم تریلر «بخشش» (Mercy) آمازون ام‌جی‌ام ملحق شدند. آمازون امید زیادی به این فیلم دارد و آن را در سالن‌های سینما اکران می‌کند نه پلتفرم استریم پرایم ویدیو.

«تیمور بکمامبتوف» کارگردان این فیلم علمی-تخیلی و تریلر بر اساس فیلمنامه «مارکو ون بل» خواهد بود. «چارلز روون» که به تازگی با «اوپنهایمر» (Oppenheimer) نامزد اسکار شده تهیه‌کننده فیلم با کمپانی «اطلس اینترتینمنت» است. تولید پروژه از بهار آینده آغاز می‌شود.

داستان فیلم در آینده نزدیک قرار داده شده و کارآگاهی با بازی پرت را در زمانه‌ای دنبال می‌کند که جرایم مستوجب اعدام افزایش پیدا کرده‌اند. کارآگاه متهم به یک جنایت خشونت‌آمیز است و باید بی‌گناهی خود را ثابت کند.

فرگوسن این روزها «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) را در سالن‌های سینما دارد و افتتاحیه جهانی ۱۸۲.۵ میلیون دلاری را تجربه کرده است. او سابقه بازی در چندگانه «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible) را مقابل «تام کروز» دارد و اخیراً در سریال «سیلو» (Silo) دیده شده است. پرت که در چند پروژه از جمله «جنگ فردا» (The Tomorrow War) با آمازون همکاری کرده در سال ۲۰۲۴ فیلم انیمیشن «گارفیلد» (Garfield) را در سالن‌های سینما دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۵۴

هرجا سخن از علمی تخیلی درمیان است نام ربکا فرگوسن میدرخشد البته بانو لیاقتشو داره❤️

نمایش اسپویل