news-background
news-background

الیزابت هرلی در یک صحنه همجنسگرایانه به کارگردانی پسرش مقابل دوربین رفت

هرلی برای پسرش در یک صحنه جنسی بازی کرده است.

«الیزابت هرلی» بازیگر و مدل ۵۸ ساله آمریکایی سریال «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) در یک صحنه همجنسگرایانه به نویسندگی و کارگردانی پسرش مقابل دوربین رفته است. دیمین پسر ۲۱ ساله هرلی کارگردانی را با فیلمی به نام «شدیداً محرمانه» (Strictly Confidential) برای اولین بار تجربه کرده که حاوی یک صحنه همجنسگرایانه است. «استیو بینگ» همسر هرلی و پدر دیمین در سال ۲۰۲۰ خودکشی کرد.

تریلر این فیلم که هفته پیش رونمایی شد بخش‌هایی از این صحنه همجنسگرایانه با بازی هرلی و «پیر چیراوارا» را نشان می‌دهد. این فیلم با دوربین دیجیتال فیلمبرداری شده و ترکیبی از یک تریلر معمایی و یک برنامه ریلیتی توصیف است.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این تریلر واکنش نشان داده‌اند و این پروژه را «عجیب» نامیده‌اند:‌ «اگر لیز هرلی را در اینستاگرام دنبال کنید، می‌دانید که رابطه او با پسرش کمی مشکوک است.» دیگری با انتشار تصویری از فیلم می‌گوید: «پسر لیز هرلی این صحنه را با مادرش در آن کارگردانی کرده.»

پسر هرلی دسامبر گذشته در اینستاگرام نوشته بود که مادرش در ۸ سالگی به او قول داده در اولین فیلم بلندش بازیگری کند: «به محض اینکه چراغ سبز گرفت، مامان همه‌چیز را رها کرد و خودش را به کارائیب زیبا رساند تا کمک کند. همکاری با یکدیگر رؤیایی بود.»

«دیمین هرلی» اولین فردی نیست که در هالیوود یک صحنه جنسی با همکاری اعضای خانواده‌اش می‌سازد. در ماه سپتامبر «ایتان هاک» گفته بود کارگردانی دختر ۲۵ ساله‌اش «مایا هاک» در صحنه جنسی «گربه وحشی» (Wildcat) عجیب نبوده است: «با آن راحت بودیم. هیچ اهمیتی برای من نداشت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۰۳

چقدر پیشرفته و متمدن

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۳۷

الان یه عده میان میگن این یک حرفه است و اونا هم حرفه ای رفتار میکنند و پروفیشنال هستند و کسی غیر این بگه یعنی طرز فکرش مال زمان داییناسور ها هست ، در واقع بازیگری وقتی از یه حدی فراتر بره و سکشوال قاطیش بشه فرد همراه بازیگری شرافت و حیا و ارزش خودشو هم میفروشه و از یک جایی به بعد چنان پست میشه که این همخوابی جلو دوربین براش عادی هم میشه و حتی حاظره جلو پسرش انجامش بده و افتخار میکنه که بازیگری قوی و حرفه ای هست و از پس انجام هرکاری بر میاد حالا ما که برامون مهم نیست فیلم رو تماشا میکنیم و لذتشو میبریم ولی اونی که خودفروشی کرده بازیگره حالا هرچی ام پول بگیره آینده ای رو میبینم که مردم اینقدر بازیچه دست رسانه ها و جو دنیا شدن که به هرسمتی دنیا بره اون ها هم باهاش پیش میرن دیگه بی غیرتی مردا هم ممکنه حتی یه کلاس محسوب بشه و اندک اند کسانی که به ارزش های خودشون پایبند موندند و رو به افول نرفتند

نمایش اسپویل
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۱۵

دنیا روز به روز داره گُه تر میشه. اگه یه روز شنیدین فلانی تو فیلم با چیز خودش چیز کرده اصلا تعجب نکنین

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶

شما که ظرفیت سینما رو ندارید چرا اصلا فیلم نگاه میکنید؟

نمایش اسپویل
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۴۲

that is f**king disgusting

نمایش اسپویل