news-background
news-background

اکران فیلم بعدی دنیل‌ها پس از Everything Everywhere در سال ۲۰۲۶

فیلم بعدی «دنیل‌ها» پس از «همه‌چیز همه‌جا همزمان» تابستان ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

«دنیل کوان» و «دنیل شاینرت» فیلم بعدی خود پس از «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All at Once) را برای استودیوی یونیورسال می‌سازند. این فیلم بدون عنوان قرار است ژوئن سال ۲۰۲۶ اکران شود. از داستان فیلم مانند دیگر آثار این دو کارگردان جزئیاتی درز نکرده است.

دنیل‌ها اوت سال ۲۰۲۲ با یونیورسال قراردادی پنج ساله منعقد کردند. «همه‌چیز همه‌جا همزمان» با بازی «میشل یو» و «جیمی لی کورتیس» از ۱۴۳ میلیون دلار عبور کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ استودیوی ای-۲۴ تبدیل شد. آن فیلم هفت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن نقش اول برای یئو، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای «کی هوی کوان» و «جیمی لی کورتیس» را دریافت کرد.

این دو فیلمساز در سال ۲۰۱۶ با فیلم کمدی-درام «مرد همه‌کاره» (Swiss Army Man) با بازی «دنیل ردکلیف»، «پل دینو»، و «الیزابت وینستد» که در جشنواره ساندنس اکران شد به جایزه بهترین کارگردانی ساندنس را دریافت کرد به شهرت رسیدند. پس از این فیلم آن‌ها فقط در یکی از اپیزودهای سریال «آکوافینا» (Awkwafina Is Nora from Queens) را با همکاری یکدیگر ساخته بودند.

در حال حاضر قرار نیست در میانه ژوئن ۲۰۲۶ فیلم دیگری اکران شود اما انتظار می‌رود یکی دو بلاکباستر این فیلم را در محاصره بگیرند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید