news-background
news-background

ال پاچینو و جسیکا چستین در اقتباس جدید از شکسپیر: Lear Rex

چستین و پاچینو در اقتباس جدید از «شاه لیر» نقش‌آفرینی می‌کنند.

«برنارد رز» فیلم «لیر رکس» (Lear Rex) را بر اساس «شاه لیر» (King Lear) «ویلیام شکسپیر» کارگردانی می‌کند. «ددلاین» گزارش داده است که «ال پاچینو» و «جسیکا چستین» در نقش‌های «شاه لیر» و «گونریل» دختر بزرگ شاه نقش‌آفرینی می‌کنند و به زودی بازیگران دیگری به پروژه ملحق خواهند شد.

«بری نویدی» که در «مودی» (Modi) به کارگردانی «جانی دپ» و «تاجر ونیزی» (Merchant of Venice) با پاچینو همکاری کرده تهیه‌کننده این پروژه است. چستین در نمایش «سالومه»‌ (Salome) مقابل پاچینو دیده شده که نتیجه آن فیلم «وایلد سالومه» (Wilde Salome) به کارگردانی پاچینو بود. او برای فیلم «چشمان تمی فی» (The Eyes of Tammy Faye) برنده اسکار شد.

در فیلم «لیر رکس»، پادشاهی سالخورده سرزمینش را میان سه دخترش تقسیم می‌کند تا از جنگ و ستیز جلوگیری کند. اما دختر کوچک‌ترش که دوستش دارد را پس می‌زند و به دختران دیگر اعتماد می‌کند که قدرتش را خلع و او را به جنون می‌رسانند.

نویدی می‌گوید: «ال بیش از یک دهه است که به این پروژه علاقه زیادی نشان می‌دهد. خیلی خوشحالم که این اثر شگفت را با اقتباس درخشان و نگاه یکه «برنارد رز» به سینما می‌آوریم. برای همکاری دوباره با جس پس از «وایلد سالومه» بسیار هیجان‌زده‌ام.»

رز می‌گوید: «من و ال «لیر» سینمایی و جسورانه‌ای می‌سازیم که به اندازه نمایش آن برای مخاطبین ابتدایی تکان‌دهنده و تأثیرگذار باشد. خوشحالم که با «جسیکا چستین» همراه خواهم شد.»

پاچینو اولین بار در «آیا ببر کراوات می‌پوشد؟» (Does the Tiger Wear Necktie) در سال ۱۹۶۹ وارد برادوی شد و جایزه تونی را به دست آورد. او در سال ۱۹۷۷ برای نسخه احیا شده «آموزش مقدماتی پاولو هومل» (The Basic Training of Pavlo Hummel) برنده دومین تونی خود شد و در سال ۲۰۱۰ با «تاجر ونیزی» نامزدی تونی دیگری دریافت کرد.

فیلمبرداری «لیر رکس» از اواخر تابستان آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید