news-background
news-background

همکاری دوباره امیلی بلانت و دووین جانسون در فیلم Smashing Machine بنی سفدی

بلانت و جانسون در «ماشین کوبنده» دوباره همکاری می‌کنند.

«امیلی بلانت» در فیلم «ماشین کوبنده» (Smashing Machine) «بنی سفدی» و استودیوی ای-۲۴ به «دووین جانسون» ملحق شد. «جف اسنایدر» گزارش داده است که بازیگر «اوپنهایمر» (Oppenheimer) وارد مذاکره با استودیو شده تا پس ار «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) در فیلم دیگر با جانسون مقابل دوربین برود. در این گزارش پیش‌بینی شده است که بلانت و جانسون با این فیلم وارد رقابت اسکار خواهند شد.

جانسون در این بیوگرافی نقش «مارک کر» مبارز ام‌ام‌ای را بازی می‌کند که در سال ۲۰۰۰ به اوج شهرت رسید. این فیلم نگاهی به کشمکش‌های او با اعتیاد، رقابت و رابطه عاشقانه‌اش می‌اندازد. «ماشین کوبنده» اولین فیلم انفرادی سفدی در مقام کارگردان است.

جانسون که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است پیش‌تر به «ورایتی» گفته بود که تمایل دارد در فیلم‌های «مهم» بازی کند:‌ «در مقطعی از دوران بازیگری هستم که می‌خواهم فیلم‌های مهم بسازم، فیلم‌هایی که انسانیت، کشمکش و رنج را بررسی می‌کنند.» او اضافه می‌کند: «در مقطعی هستم که بیشتر می‌خواهم. منظورم فروش بیشتر گیشه نیست. انسانیت بیشتر می‌خواهم.»

بلانت از زمان اکران «گردش در جنگل» در سال ۲۰۲۱ فقط در دو فیلم «اوپنهایمر» و «سوداگران درد» (Pain Hustlers) دیده شده اما تا پایان سال ۲۰۲۴ دو فیلم «مرد فرودی» (The Fall Guy) و «کاش» (IF) را در سالن‌های سینما خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید