news-background
news-background

مراسم اهدای جوایز SAG: دیدار دوباره مریل استریپ، امیلی بلانت و آن هاتاوی

بازیگران «شیطان پرادا می‌پوشد» در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران تجدید دیدار کردند.

«مریل استریپ»، «امیلی بلانت» و «آن هاتاوی» بازیگران فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» (Devil Wears Prada) در سی‌امین دوره مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران (SAG Awards) تجدید دیدار کردند تا جایزه بهترین بازیگر مرد سریال‌های کمدی را اهدا کنند. بلانت برای فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) نامزد بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل بود.

استریپ ابتدا به تنهایی روی صحنه آمد و به حضار گفت که فراموش کرده عینکش و پاکتی که نام برنده در آن ذکر شده را با خود بیاورد. هاتاوی و بلانت که در فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» نقش دستیاران «میراندا پریستلی» با بازی استریپ را بازی کرده‌اند سپس وارد می‌شوند و این دو آیتم را به او می‌دهند

بلانت می‌گوید: «مریل و میراندا پریستلی کم و بیش دوقلو هستند.» وقتی استریپ خشمگینانه مخالفت می‌کند، هاتاوی مثل یکی از دیالوگ‌های میراندا در فیلم می‌گوید: «نه، نه. این یک سؤال نبود.»

این سه بازیگر چندین سال بود که در کنار هم دیده نشده بودند اما بلانت و هاتاوی سال گذشته برای «ورایتی» به گفت‌وگو نشستند. در آن مصاحبه بلانت به هاتاوی گفته بود: «وقتی وارد آن موقعیت شدم بسیار بی‌تجربه بودم. و شما گرمترین استقبال را کردید. هرچند ستاره بزرگ فیلم در آن زمان بودید، مثل یک ستاره برابر با من رفتار کردید. یکی از افرادی هستید که مدت زیادی است می‌شناسم. ۱۸ سال است که یکدیگر را می‌شناسیم.»

بلانت اضافه می‌کند: «نمی‌دانم که آیا هیچ‌یک از ما در آن زمان می‌دانستیم که به چنین فیلمی تبدیل می‌شود یا نه. هر هفته از آن برای من نقل قول می‌کنند. فیلمی است که زندگی من را دگرگون کرد.»

هاتاوی در سال ۲۰۲۲ گفته بود که ایده‌هایی برای دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد» دارد. استریپ دو سال پیش فاش کرده بود که متد اکتینگ او به افسردگی منجر شده است: «وحشتناک بود! در تریلرم به سر می‌بردم. می‌شنیدم که دیگران می‌گویند و می‌خندند. به‌شدت دچار افسردگی شده بودم! می‌گفتم: «خوب، این بهایی است که برای رئیس بودن باید پرداخت کنی!» آخرین باری بود که اقدام به متد اکتینگ کردم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید