news-background
news-background

برندگان جوایز SAG: پدرو پاسکال با سریال The Last of Us برنده جایزه شد و «کمی مست» بود

پاسکال برنده جایزه «اتحادیه بازیگران» شد.

«پدرو پاسکال» شنبه شب در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران (SAG Awards) با فصل اول «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سریال‌های درام شد. او روی صحنه به شوخی گفت که «کمی مست» است و سخنرانی پراحساسی داشت.

پاسکال می‌گوید: «به چند دلیل اشتباه است. کمی مست هستم. تصور کردم که می‌توانم مست شوم.» او پس از قدردانی از همکارانش به خاطر این جایزه به شوخی اضافه می‌کند خوشحال است که اچ‌بی‌او نقشی در یک سریال پسا-آخرالزمانی به او داده است: «هیچ مهارتی ندارم، هیچ علایق دیگری ندارم.»

او به شوخی ادامه می‌دهد و می‌گوید نام دیگر نامزدهای بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول سریال‌های درام از جمله «کیران کالکین» بازیگر «وراثت» (Succession) را به یاد نمی‌آورد. پاسکال در پایان گفت: «به زودی دچار حمله عصبی می‌شوم و می‌روم.»

در پشت صحنه مراسم، پاسکال اعتراف کرد که نمی‌داند سخنرانی‌اش چگونه پیش رفته است:‌ «به یاد نمی‌آورم که چه گفتم، فقط خیلی غافلگیر شده بودم.»

پاسکال در فصل اهدای جوایز از جمله گلدن گلوب و امی امسال با رقیبش کالکین شوخی می‌کرد. او که از سال‌ها قبل با کالکین رفاقت دارد درباره سریال «وراثت» می‌گوید: «دیدن او در آن سریال شگفت‌آور بود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۰۵

پدرو اینجا پدرو آنجا پدرو همه جا

نمایش اسپویل