news-background
news-background

تهیه‌کننده Spider-Verse از کانسپت آرت فیلم Batman Beyond رونمایی کرد

برادران وارنر «شاید» فیلم «فراتر از بتمن» را بسازد.

«یوکی دمرز» تهیه‌کننده «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) و دنباله آن «سراسر دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Across the Spider-Verse) در شبکه‌های اجتماعی کانسپت آرت فیلم انیمیشن «فراتر از بتمن» (Batman Beyond) را منتشر کرد. او فاش می‌کند که اخیراً به همراه «پاتریک هارپین» همکار نویسنده‌اش این پروژه را به برادران وارنر پیشنهاد و «هرگز» اولیه استودیو را به «شاید» تبدیل کرده‌اند.

دمرز می‌نویسد: «۵ ماه پیش پاتریک هارپین وارد استودیوی برادران وارنر پیکچرز و دی‌سی شد و یک انیمیشن بلند «فراتر از بتمن» را پیشنهاد کرد. پیش از پیشنهاد ما، آن‌ها هشدار داند که «مطلقاً امکان ندارد یک فیلم «فراتر» بسازیم»، اما از اشتیاق ما خوششان آمد. طرح کلی داستان کل فیلم را ارائه کردیم و آنچه به عنوان یک «هرگز» شروع شده بود به یک «شاید» تبدیل شد.» او ادامه می‌دهد که امیدوار است با «جیمز گان» مدیر عامل استودیوهای دی‌سی تماس بگیرد و «طعم آنچه در حال پختنش هستیم را بچشانیم.»

کانسپ آرت دمرز شباهت‌های زیادی به فیلم‌های تحسین‌شده و برنده اسکار «دنیای عنکبوتی» سونی دارد. «فراتر از بتمن» اولین بار به شکل یک سریال تلویزیونی در سال ۱۹۹۹ پخش شد و یک «بروس وین» سالخورده‌تر و ماجراجویی‌های «تری مک‌گینس» را در نئو-گاتهام سال ۲۰۱۹ به تصویر کشید. این سریال پس از محبوبیت در نزد هواداران به مدیوم‌های دیگر راه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۴۵

اگه بشه که عالی میشه

نمایش اسپویل