news-background
news-background

دفاع کریستن استوارت از فتوشوت‌های بحث‌برانگیز برای «رولینگ استون»

استوارت به جنجال فتوشوت‌هایش برای «رولینگ استون» واکنش نشان داد.

«کریست استوارت» در جشنواره برلین از ژست‌های بحث‌برانگیزش برای مجله «رولینگ استون» دفاع کرد. این بازیگر ۳۳ ساله که گفته بود تمایل داشته به «همجنسگراترین» حالت ممکن مقابل دوربین عکاس برود، شورت بسکتبال پوشید و ژشت‌های غیرمتعارفی گرفت.

هرچند بسیاری از هواداران بازیگر «گرگ‌ومیش» (Twilight) از این تصاویر حمایت کردند اما بسیاری از نشریات محافظه‌کار به استوارت تاختند. او یکشنبه این هفته در کنفرانس مطبوعاتی فیلم همجنسگرایانه جدیدش «عشق زخم می‌زند» (Love Lies Bleeding) به این جنجال واکنش نشان داد و گفت:‌ «وجود بدن زنانه‌ای که هر نوع تمایل جنسی را به شما تحمیل کند و برای مردان دگرجنس‌گرا طراحی نشده باشد، چیزی است که مردم با آن خیلی راحت نیستند و بنابراین خیلی به خاطرش خوشحالم.»

استوارت می‌گوید از شکستن کلیشه‌ها لذت می‌برد: «اشکالی ندارد که تصاویر متفاوتی بگیرید و آن‌ها را به شکلی ترکیب کنید که مردم عادت ندارند ببینند و این هم اشکالی ندارد. در واقع، فراگیر است و همه‌جا وجود دارد اما انکار می‌شود و باورکردنی نیست که تصاویر این‌چنینی بیشتری وجود ندارند.»

استوارت در مصاحبه دیگری به «ورایتی» گفته بود چندگانه «گرگ‌ومیش» را «همجنسگرایانه» می‌داند: «فقط امروز می‌توانم درکش کنم. فکر نمی‌کنم لزوماً به آن شکل شروع شد، اما از طرف دیگر فقط حضور من در آن نفوذکننده بود. فیلم بسیار همجنسگرایانه‌ای است.»

فیلم «عشق زخم می‌زند» در ماه آوریل اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید