news-background
news-background

نیکلاس کیج برای بازی در سریال لایو-اکشن Spider-Man Noir وارد مذاکره شد

کیج به سریال «مرد-عنکبوتی نوآر» می‌پیوندد.

«نیکلاس کیج» برای بازی در سریال لایو-اکشن «مرد-عنکبوتی نوآر» (Spider-Man Noir) وارد مذاکره با مارول و سونی شده است. «انکلر» این مذاکرات را تأیید می‌کند و گزارش می‌دهد که آمازون همه نویسندگان سریال ابرقهرمانی «سیلک: جامعه عنکبوتی» (Silk: Spider Society) را به جز شورانر تغییر داده است.

«سیلک» یکی از اولین سریال‌های لایو-اکشن سونی و مارول بود که از سوی آمازون چراغ سبز دریافت کرد. پروژه دیگر «مرد-عنکبوتی نوآر» است که داستانی در دهه ۱۹۳۰ نیویورک روایت می‌کند و قهرمانی سالخورده‌تر را دنبال می‌کند. کیج در فیلم انیمیشن «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) نقش «نوآر» را بازی کرده بود اما در «سراسر دنیای عنکبوتی» (Across the Spider-Verse) از دیالوگ‌های آرشیوی او استفاده شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که «انجلا کانگ» به واسطه قرارداد چند-ساله‌اش با آمازون شورانر «سیلک: جامعه عنکبوتی» باقی می‌ماند. «سیلک» (Silk) شخصیتی کره‌ای-آمریکایی در دنیای «مرد عنکبوتی» و نام دیگر «سیندی مون» است که مانند «پیتر پارکر» و «مایلر مورالس» قهرمانی عنکبوت-گونه است. «فیل لرد» و «کریستفر میلر» کارگردانان «مرد-عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود.

سونی به تازگی فیلم ابرقهرمانی «مادام وب» (Madame Web) را اکران کرده که در روز اول فقط ۶ میلیون دلار فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید