news-background
news-background

پدرو پاسکال، ونسا کربی و جوزف کویین رسماً به The Fantastic Four مارول پیوستند؛ تغییر در تاریخ اکران Thunderbolts

بازیگران ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» مارول در سال ۲۰۲۵ معرفی شدند.

استودیوی مارول رسماً تأیید کرد که «پدرو پاسکال»، «ونسا کربی»، «جوزف کویین» و «ایبان ماس باکراک» به ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) پیوسته‌اند.

پاسکال در این فیلم نقش «رید ریچادرز» یا «آقای شگفت‌انگیز»، کربی در نقش «سو استورم» یا «زن نامرئی»، کویین در نقش «جانی استورم» یا «مشعل انسانی» و ماس باکراک در نقش «بن گریم» یا «موجود» ظاهر خواهند شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم به کارگردانی «مت شکمن» و نویسندگی «جاش فریدمن»، «جف کپلان» و «ایان اسپرینگر» اوایل سال ۲۰۲۴ فیلمبرداری خواهد شد. دیزنی اعلام کرده است که تاریخ اکران «چهار شگفت‌انگیز» را با «تاندربولتس» (Thunderbolts) در سال ۲۰۲۵ جابجا می‌کند. «تاندربولتس» ۲ مه و «چهار شگفت‌انگیز» ۲۵ ژوئیه اکران می‌شوند.

شخصیت «ریچارد رید» اولین بار در کامیک «چهار شگفت‌انگیز ۱» به عنوان رهبر گروه «اولین خانواده مارول» معرفی شد. آن کامیک به نویسندگی «جک کربی» و «استن لی» در سال ۱۹۶۱ منتشر شد. «مایلز تلر» در فیلم «چهار شگفت‌انگیز» سال ۲۰۱۵ استودیوی فاکس قرن بیستم این نقش را بازی کرده در حالی که «جان کرازینسکی» در فیلم «دکتر استرنج ۲» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) لحظاتی در نسخه‌ای از این شخصیت دیده شده است. دو فیم «چهار شگفت‌انگیز» در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ بیش از ۶۳۵ میلیون دلار فروختند در حالی که ریبوت سال ۲۰۱۵ کمتر از ۱۶۸ میلیون دلار فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید