news-background
news-background

انتقاد کیلین مورفی از تورهای مطبوعاتی «معیوب» هالیوود: حوصله همه را سر می‌برد؛ فیلم‌های خودم را نمی‌بینم

مورفی می‌گوید بسیاری از فیلم‌های خودش را نمی‌بیند.

«کیلین مورفی» در مصاحبه جدیدی با مجله «جی‌کیو» بریتانیا از تورهای مطبوعاتی «معیوب» هالیوود انتقاد کرده است. او برای بازی در فیلم «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول است و در ماه‌های اخیر در مراسم اهدای جوایز و مصاحبه‌های زیادی حضور داشته است.

مورفی می‌گوید بازاریابی فیلم با مصاحبه روی فرش قرمز روشی منسوخ شده است: «به نظر من مدل معیوبی است. مدلی است که — حوصله همه را سر می‌برد.» او اضافه می‌کند که جنبه مثبت اعتصاب اتحادیه بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA) این بود که تورهای مطبوعاتی متوقف شدند و «اوپنهایمر» و «باربی» (Barbie) بدون بازاریابی برنامه‌ریزی‌شده رکوردهای گیشه را شکستند.

او می‌گوید: «همین اتفاق برای «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) افتاد. برای سه فصل اول هیچ تبلیغاتی نشد، سریال کوچکی در شبکه بی‌بی‌سی دو بود؛ آتش به پا کرد چون مردم با هم در مورد آن حرف می‌زدند.»

مورفی از «جوان وودارد» نقل قول می‌کند که گفته است: «بازیگری مثل رابطه جنسی است — کارت را بکن، در موردش حرف نزن.»

او اضافه می‌کند: «مردم همیشه به من می‌گویند: «تردیدها و نگرانی‌هایی دارد» یا «مصاحبه‌شونده سختی است». در واقع این‌طور نیست. عاشق حرف زدن درباره کار و هنر هستم. مشکلی که دارم و آن را غیرضروری و غیرمفید می‌دانم این است که بگویند: «درباره خودت به من بگو...»»

مورفی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید بسیاری از فیلم‌های خودش را نمی‌بیند، به‌ویژه «آن‌هایی که می‌شنوم خوب نیستند.» او تریلر «چشم قرمز» (Red Eye) به کارگردانی «وز کریون» را یکی از فیلم‌های غیرمحبوب خود می‌داند و می‌گوید:‌ «ریچل مک‌آدامز را خیلی دوست دارم و از ساختن فیلم لذت بردیم. اما فکر نمی‌کنم فیلم خوبی باشد. فیلم درجه دو خوبی است.»

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید