news-background
news-background

ساموئل ال. جکسون: Mace Windu زنده است؛ سریالش را بسازید؛ هیدن کریستنسن: سه‌گانه پیش‌درآمد Star Wars ماندگار شدند

جکسون از دیزنی+ سریال «میس ویندو» را می‌خواهد.

«ساموئل ال. جکسون» می‌گوید شخصیت «میس ویندو» او در دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) هنوز زنده است و دیزنی+ باید سریال آن را بسازد. جکسون پیش از ورود به «دنیای سینمایی مارول» و بازی در نقش «نیک فیوری» نقش استاد جدای «میس ویندو» را سه‌گانه پیش‌درآمد «جنگ ستارگان» از جمله «انتقام سیث» (Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith) بازی کرده بود.

جکسون در مصاحبه جدیدی با «امپایر» می‌گوید با وجود صحنه‌هایی که بر مرگ «میس ویندو» دلالت می‌کردند، هنوز زنده است: «او نمرده!» او اضافه می‌کند که مشتاقانه برای تولید سریالی ویژه این شخصیت پاسخ مثبت می‌دهد.

«جنگ ستارگان» سابقه بازگرداندن شخصیت‌هایی که تصور می‌شد مرده‌اند را دارد. در فیلم «تهدید شبح» (The Phantom Menace)، شخصیت شرور «دارث مال» که تصور می‌شد در قسمت اول پیش‌درآمد مرده، در فیلم «سولو» (Solo: A Star Wars Story) که در سال ۲۰۱۸ اکران شد بازگشت.

«هیدن کریستنسن» بازیگر نقش «آناکین اسکای‌واکر» و «دارث ویدر» در مصاحبه با این نشریه می‌گوید: «تجربه‌ای به‌یادماندنی بود. و بسیار دلگرم‌کننده. مسیری که با «جنگ ستارگان» در طول بیست و چند سال طی کردم... مسیری باورنکردنی بود، و جایگاه امروز ما برای من بسیار ارزشمند است.»

او اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم آن فیلم‌های [پیش‌درآمد] در طول زمان خیلی خوب ماندگار شدند. توجیهی برای اثری که ساختیم به نظر می‌رسد. همه کسانی که در آن فیلم‌ها همکاری کردند می‌دانستند که بخشی از یک اتفاق ویژه‌اند. همگی می‌خواستیم بهترین اثر خود را ارائه دهیم و بسیار به آن اهمیت دادیم. و بنابراین دیدن واکنش هواداران، بسیار جذاب است.»

فیلم «جنگ ستارگان: تهدید شبح» به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اکران دوباره اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید