news-background
news-background

استالونه: رایان گاسلینگ باید رمبو بعدی باشد

گاسلینگ از نگاه استالونه بهترین بازیگر برای نقش «رمبو» است.

«سیلوستر استالونه» در مصاحبه با «جیمی فالن» می‌گوید «رایان گاسلینگ» بهترین بازیگر جوان برای نقش «رمبو» (Rambo) است. این ستاره اکشن کهنه‌کار با احیای نقش‌های قدیمی بیگانه نیست اما به نظر می‌رسد که برای همیشه با «رمبو» وداع کرده است. گاسلینگ که تابستان گذشته فیلم پرفروش «باربی» (Barbie) را در سالن‌های سینما داشت به زودی در فیلم اکشن «مرد بلاگردان» (The Fall Guy) در نقش بدلکاری با یک روحیه لطیف دیده خواهد شد.

استالونه می‌گوید با گاسلینگ شام خورده که در آن ملاقات به او می‌گوید چقدر به شخصیت «رمبو» علاقه دارد: «او گفت: «شیفته رمبو بودم و با لباس رمبو به مدرسه می‌رفتم و دیگران از من دور می‌شدند اما از پوشیدن لباس‌ها دست نکشیدم.» گفت با لباس رمبو به تعطیلات می‌رفته، و دلبستگی زیادی به آن شخصیت دارد. و من فکر کردم که چه جالب است. اگر قرار باشد روزی نقش را به بازیگر دیگری محول کنم، آن را به [گاسلینگ] می‌سپارم چون عاشق این شخصیت است.»

او اضافه می‌کند: «پاسخ مثبت می‌دهم اما نمی‌دانم که آیا کسی می‌گوید: «او بیش از حد برای نقش رمبو خوش‌قیافه است» یا نه.»

گاسلینگ از سال‌ها قبل گفته بود که به «رمبو» علاقه زیادی دارد. او در سال ۲۰۱۱ به «جی لنو» گفته بود: «حتی حس می‌کردم چهره‌ام مثل سیلوستر استالونه است و چند چاقوی استیک را در کیت هودینی فیشر-پرایس خودم گذاشته بودم. روز بعد آن را به مدرسه بردم و به سمت همه بچه‌هایی که در حال بازی بودند پرتاب کردم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید