news-background
news-background

مایکل چاوز فیلم The Conjuring 4 را کارگردانی می‌کند

کارگردان «احضار ۴» معرفی شد.

استودیوی نیولاین اعلام کرد که مجموعه فیلم‌های «احضار روح» (The Conjuring) با قسمت چهارم به پایان می‌رسد. این پروژه در حال حاضر «احضار روح ۴» نام گرفته و در مراحل اولیه قرار داد اما «مایکل چاوز» برای کارگردانی بازخواهد گشت.

چاوز که «احضار روح: شیطان وادارم کرد» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) و «نفرین زن گریان» (The Curse of La Llorona) را کارگردانی کرده در حال مذاکره است تا پایانی را بسازد. این فیلمساز «راهبه ۲» (The Nun II) را در این چندگانه کارگردانی کرده است.

«دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک» که قسمت سوم را به همراه «جیمز وان»‌ نوشته برای قسمت چهارم بازمی‌گردد. وان و «پیتر سفران» مانند قسمت‌های قبلی تهیه‌کننده پروژه خواهند بود.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما شخصیت‌های اد و «لورین وارن» با نیروهای فراطبیعی دیگری روبرو خواهند شد. انتظار می‌رود «پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» برای بازی در نقش این زوج بازگردند و فیلمبرداری از تابستان آینده در آتلانتا آغاز شود.

قسمت اول «احضار» در سال ۲۰۱۳ اکران شد و در حالی که با بودجه ۲۰ میلیون دلاری تولید شده بود ۳۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و به یکی از سودآورترین فیلم‌های تاریخ در ژانر وحشت بدل شد. این چندگانه در مجموع ۲.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید