news-background
news-background

پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال Andor

فیلمبرداری فصل دوم «اندور» به پایان رسید.

«دیه‌گو لونا» با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد که فیلمبرداری فصل دوم سریال «اندور» (Andor) را به پایان رسانده است. اعتصابات هالیوود در فصل تابستان وقفه چند ماهه‌ای در تولید این فصل به وجود آورده بود. زمان پخش این فصل در حال حاضر نامشخص است.

با توجه به اینکه سریال‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) مملو از جلوه‌های ویژه است، مرحله پس از تولید سریال تا چند ماه زمان خواهد برد اما با پایان فیلمبرداری، به زودی تصاویر یا تریلرها رونمایی خواهند شد.

لونا می‌نویسد: «امروز آخرین روز فیلمبرداری «اندرو» است. از عوامل این تجربه شگفت‌انگیز سال‌ها سخت‌کوشی آن‌ها بسیار سپاسگزاری می‌کنم. بیش از ۷۰۰ نفر در این پروژه همکاری کردند، و خداحافاظی و قدرداین از تک تک آن‌ها غیرممکن است، و به همین دلیل اینجا می‌نویسم. از محبت شما و این تجربه شگفت‌آور سپاسگزارم. به زودی شما را می‌بینم.»

این بازیگر مکزیکی به شکلی از عوامل خداحافظی کرده که بسیاری از هواداران گمانه‌زنی می‌کنند «اندرو» با فصل دوم به پایان می‌رسد. دیزنی از سوی دیگر سفارش ساخت سریال در قالب دو فصل و ۲۴ اپیزود را صادر کرده و سریال عملاً با فصل دوم به پایان خواهد رسید. «تونی گیلروی» شورانر سریال وعده داده است که فصل دوم روند سریع‌تری خواهد داشت و تبدیل شدن «کاسیان اندرو» به یک شورشی را پیش از رویدادهای «روگ وان» (Rogue One: A Star Wars Story) روایت می‌کند. بنابراین در اپیزودهای جدید هواداران منتظر دیدن چهره‌های آشنا خواهند بود.

فصل اول سریال با بازی لونا، «استلان اسکارزگارد»، «جنویو اورایلی» و «فایونا شا» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۳ درصد منتقدین دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید