news-background
news-background

اسکارلت جوهانسن در فیلم جنایی Featherwood آندریا آرنولد نقش یک معتاد به هروئین را بازی می‌کند

«آندریا آرنولد» کارگردان فیلم «فدروود»‌ خواهد بود.

«اسکارلت جوهانسن» نامزد اسکار در فیلم تریلر جنایی «فدروود» (Featherwood) «آندریا آرنولد» مقابل دوربین می‌رود. «ددلاین» گزارش داده است که این فیلم هفته آینده در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به فروش گذاشته خواهد شد.

جوهانسن در این فیلم نقش یک معتاد به هروئین به نام «کارول بلوینز» را بازی می‌کند که به یکی از مهم‌ترین مخبرهای اف‌بی‌آی در تحقیقات شش ساله پلیس فدرال از سندیکای نئو-نازی موسوم به «انجمن برادری آریان تگزاس» تبدیل می‌شود. بلوینز که با این دار و دسته زندگی می‌کند، جزئیات را به خاطر می‌سپارد، از قتل‌ها ممانعت، در سرقت‌ها مزاحمت و به بازداشت ۱۳ عضو گروه کمک می‌کند. اما این تجارب به روح و جسمش آسیب می‌رساند و خود را در معرض انتقام سندیکا می‌بیند.

این فیلم بر اساس یک مقاله فینالیست پولیتز در «دالاس مورنینگ نیوز» نوشته «اسکات فارول» ساخته خواهد شد و «آندریا آرنولد» که «عسل آمریکایی» (American Honey) و «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) را در کارنامه دارد روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. آرنولد برای فیلم «عسل آمریکایی» که در جشنواره کن اکران شد نامزد بفتا شده و «پرنده» (Bird) با بازی «بری کیوگان» را در مرحله پس از تولید دارد.

جوهانسن سال گذشته در «استروید سیتی» (Asteroid City) «وس اندرسون» دیده شد و در فیلم «تبدیل‌شوندگان یک» (Transformers One) صداپیشگی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید