news-background
news-background

واکنش کارگردان Another Round به بازسازی کریس راک: اگر فیلم بدی باشد، دوباره سیلی می‌خورد

کارگردان «یک دور دیگر» به شوخی راک را تهدید می‌کند.

«توماس وینتربرگ» کارگردان «یک دور دیگر» (Another Round) به بازسازی انگلیسی-زبان فیلمش واکنش نشان داد. پیش‌تر گزارش شده بود که «کریس راک» این بازسازی را کارگردانی خواهد کرد.

وینتربرگ به تازگی در مصاحبه با یک نشریه دانمارکی (Ekstra Bladet) روی فرش قرمز «دپارتمان کیو» (Department Q) می‌گوید: «کریس راک انتخاب هیجان‌انگیزی است. هیجان‌انگیز است که ببینی چه خواهد ساخت. انتظارات زیادی دارم.» او فاش نمی‌کند که آیا در تولید بازسازی مشارکت می‌کند یا نه اما به شوخی می‌گوید: «اگر فیلم مزخرفی بسازد، یک سیلی دیگر می‌خورد.»

راک در مراسم اسکار سال ۲۰۲۲ وقتی روی صحنه آمده بود تا اسکار بهترین مستند را اهدا کند با سر بی‌موی «جیدا پینکت اسمیت» شوخی کرد و با خشم «ویل اسمیت» روبرو شد. اسمیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به صورت کمدین زد.

«لئوناردو دی‌کاپریو» یکی از تهیه‌کنندگان بازسازی به همراه «جنیفر دیویسون»، «برد وستون» و «کالین کریتون» خواهد بود. «استوارت بلومبرگ» نویسنده پیش‌نویس فیلمنامه است و در بازنویسی آن با راک همکاری می‌کند. بازیگران این پروژه هنوز معرفی نشده‌اند اما در نسخه اصلی «مدس میکلسن»، «توماس بو لارسن» و «مگنس میلانگ» نقش‌آفرینی کردند.

راک در سال ۲۰۱۳ کمدی «پنج تای برتر» (Top Five) با بازی «رزاریو داسون» و «گابریل یونیون» را نوشت و کارگردانی کرد. «رئیس حاکمیت» (Head of State) و «فکر می‌کنم همسرم را دوست دارم» (I Think I Love My Wife) دیگر فیلم‌های راک در مقام کارگردان است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید