news-background
news-background

کریستین بیل ۱۲ اقامتگاه برای کودکان بی‌سرپرست در کالیفرنیا می‌سازد

بازیگر «بتمن» رؤیای دیرینه‌اش را تحقق می‌بخشد.

«کریستین بیل» ۱۲ اقامتگاه برای کودکان بی‌سرپرست در کالیفرنیا می‌سازد. او علاوه بر این دو آپارتمان و یک مرکز اجتماعات به وسعت ۷ هزار فوت مربع در نزدیکی لس‌آنجلس برای کمک به کودکان احداث خواهد کرد.

این بازیگر ولزی که در دوازده سالگی و با فیلم «امپراطوری خورشید» (Empire of the Sun) به شهرت رسید و سپس در فیلم‌هایی چون «روانی آمریکایی» (American Psycho) و «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) نقش‌آفرینی کرد، ساختمان‌هایی منحصربه‌فردی احداث می‌کند تا خواهر و برادران بی‌سرپرست از یکدیگر جدا نشود و زیر یک سقف زندگی کنند. انتظار می‌رود بیل حدود ۲۲ میلیون دلار برای این ساختمان‌ها هزینه کند و آن‌ها را در سال ۲۰۲۵ تحویل دهد.

بیل ۵۰ ساله بنیان‌گذار سازمان «کالیفرنیا با هم» (Together California) است و این اقدام را «کاملاً جدید، متحول‌کننده، و ضروری» می‌داند: «درد مطلق و ضربه روحی ناشی از از دست دادن والدین یا جدا شدن از پدر و مادر و افزون بر آن از دست دادن برادران و خواهران خود را تصور کنید. نباید با کودکان این‌گونه رفتار کرد.»

او علاقه خود به امور خیریه را مدیون پدرش می‌داند و به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «با پدری بزرگ شدم که همیشه فعال و نوع‌دوست بود. و می‌رفتیم و در تظاهرات علیه «مگی تاچر» و چنین افرادی شعار می‌دادیم. در کودکی نمی‌دانستم که چه می‌کردم، اما خیلی دوستش داشتم، و پدرم را تحسین می‌کنم که سعی می‌کرد به دیگران کمک کند. همیشه کسانی بودند که سرپناهی نداشتند و می‌آمدند و در خانه ما زندگی می‌کردند و غیره. چنین مردی بود.»

بیل از هفته آینده فیلمبرداری فیلم «فرانکنشتاین» به کارگردانی «مگی جیلنهال» و بازی «جسی باکلی» را شروع می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید