news-background
news-background

شایعه: دیزنی آیو ادبیری را در Pirates Of The Caribbean 6 جانشین جانی دپ می‌کند

بازیگر «خرس» یکی از گزینه‌های جانشینی با «جانی دپ» است.

«آیو ادبیری» بازیگر برنده امی «خرس» (The Bear) بر اساس یک گزارش غیررسمی در قسمت ششم «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates Of The Caribbean 6) با «جانی دپ» جانشین خواهد شد. در این گزارش آمده است که نام شخصیت او در قسمت ششم «آن» خواهد بود و از دزد دریایی قرن هفدهمی «آن بانی» الهام گرفته می‌شود.

این شایعه برای بسیاری از هواداران «دزدان دریایی کارائیب» و «جانی دپ» به راحتی قابل‌هضم نبود و حتی واکنش «ایلان ماسک» مالک توییتر/ایکس را برانگیخت: «دیزنی مزخرف است.» ماسک البته با این کمپانی وارد جنگی علنی شده است.

هوادار دیگری می‌نویسد: «مشتاقم تا ورشکسته شدن دیزنی را ببینم.» یا دیگری: «هیچ‌کس این را بدون دپ تماشا نمی‌کند. چرا درس نمی‌گیرند؟» یک هوادار دیگر می‌گوید: «دیزنی چنان خودپسند شده که فکر می‌کند می‌تواند آنچه فیلم‌هایش را دوست‌داشتنی کرده جایگزین کند و از آن به سود برسد. امیدوارم که بیشتر اصرار کنند تا جایی که یک نفر مثل ایلان ماسک کمپانی را بخرد.»

«جری بروکهایمر» تهیه‌کننده چندگانه پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که مشتاق بازگشت دپ به چندگانه است: «باید از [دیزنی] سؤال کنید. نمی‌توانم به این پرسش پاسخ دهم. واقعاً نمی‌دانم. خیلی دوست دارم او در فیلم بازی کند. او یک دوست و بازیگری بی‌نظیر است و مایه تأسف است که زندگی شخصی وارد حرفه ما می‌شود.» بروکهایمر در مراسم اسکار گفته بود: «خیلی دوست دارم اتفاق بیفتد. خیلی دوست دارم در فیلم بازی کند. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.» او در مصاحبه دیگری گفته بود که پروژه «دزدان دریایی کارائیب» با «مارگو رابی» هنوز لغو نشده است.

آخرین قسمت «دزدان دریایی کارائیب» تحت عنوان «مردگان قصه نمی‌گویند» (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۷ اکران شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۲:۳۵

متاسفانه دیزنی الان بزرگترین شرکت فیلمسازی دنیاست و حتی اگه بدونه دزدان دریایی کارائیب با این دختره عتیقه شکست تجاری میخوره باز به خاطر ترویج فرهنگ Woke میسازتش و اکرانش میکنه.

نمایش اسپویل
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۸:۱۸

ببین با اینکه این تصمیم حتی شایعش هم مسخرس و دیزنی و امثالش توی این سال ها از این کارهای مزخرف و باورنکردنی زیاد کردن ولی این آیو ادبیری رو اگه چیزی ازش ندیدی قضاوتش نکن به نظرم بازیگر با استعدادیه و آینده درخشانی داره. سریال the bear رو ببینی فکر کنم با حرفم موافق باشی

نمایش اسپویل