news-background
news-background

هنری کویل می‌گوید «هوادار» صحنه‌های جنسی نیست: درکشان نمی‌کنم

بازیگر «ویچر» می‌گوید ترجیح می‌دهد در صحنه‌های جنسی بازی نکند.

«هنری کویل» در مصاحبه با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) فاش کرده است که از فیلمبرداری صحنه‌های جنسی بیزار است.

این بازیگر ۴۰ ساله که بیشتر با نقش «سوپرمن» در فیلم‌های دی‌سی و سریال «ویچر» (The Witcher) شناخته می‌شود بر این باور است که از صحنه‌های جنسی بیش از حد استفاده می‌شود.

او می‌گوید: «درکشان نمی‌کنم – هوادارش نیستم. به نظر من شرایطی وجود دارد که می‌تواند صحنه جنسی برای یک فیلم و نه مخاطب مفید باشد. فکر می‌کنم این روزها بیش از حد از آن استفاده می‌کنند. وقتی که با خود فکر می‌کنی: «آیا این صحنه واقعاً ضروری است یا فقط چند نفر با لباس‌های کمتر نشان داده می‌شوند؟»»

کویل که به تازگی در فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری «آرگایل» (Argylle) اپل دیده شده اضافه می‌کند: «و آنجاست که شروع می‌کنی به بیشتر معذب شدن و فکر می‌کنی: «در اینجا نمایشی وجود ندارد، صحنه‌ای نیست که فیلم را جلو ببرد.»»

او در ادامه توضیح می‌دهد که گاهی صحنه‌های جنسی اهمیت دارند: «به نظر من صحنه‌های جنسی می‌تواند در یک فیلم عالی باشد، می‌تواند واقعاً به روایت قصه کمک کند، اما بیشتر اوقات تصور انسان پایمالش می‌کند.»

کویل در پایان می‌گوید: «بنابراین، اگر یک سریال تلویزیونی پر از بدن‌های به هم پیچیده باشد فکر می‌کنی: «بسیار خوب، اما چه کمکی به ما می‌کند جز اینکه بگویی، آه، یک انسان برهنه، چه عالی.» هوادار بازی در چنین صحنه‌هایی نیستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید