news-background
news-background

سارا پولسن پس از چهار سال کنسل شدن سریال Ratched را تأیید کرد

فصل اول «راچد» در سال ۲۰۲۰ پخش شده بود.

«سارا پولسن» پس از چهار سال تأیید کرد که فصل دوم سریال «راچد» (Ratched) ساخته نخواهد شد. فصل اول سریال به پربیننده‌ترین سریال اریجینال نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ تبدیل شده بود و «رایان مورفی» سفارش ساخت دو فصل را دریافت کرده بود اما پولسن تأیید می‌کند که اپیزودهای جدید این مجموعه ساخته نمی‌شوند.

«راچد» پیش‌درآمدی است برای فیلم «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (One Flew Over the Cuckoo’s Nest) با بازی پولسن در نقش «میلدرد راچد». داستان سریال در سال ۱۹۴۷ آغاز می‌شود، وقتی که میلدرد به کالیفرنیای شمالی می‌رسد تا شغلی برای خود دست و پا کند. او در یک بیمارستان روانی که آزمایش‌های غیرمرسومی بر روی ذهن انسان انجام می‌دهد مشغول به کار می‌شود. او ابتدا خود را به عنوان یک پرستار ایده‌آل می‌نمایاند اما در ادامه شروع می‌کند به نفوذ در سیستم بیمارستان و چهره‌ی واقعی‌ خودش را نشان می‌دهد.

علاوه بر پولسن، در سریال «راچد» به نویسندگی «ایوان رومانسکی» بازیگرانی چون «سینتیا نیکسون»، «جودی دیویس»، «شارون استون»، «فین ویتراک»، «چارلی کریور»، «آلیس انگلرت»، «آماندا پلامر»، «کوری استال»، «سوفی اکوندو»، «برندن فلین» و «وینسنت دینافریو» ایفای نقش کرده‌اند.

فصل اول سریال نامزد چهار جایزه امی از جمله بهترین بازیگر زن درام برای «سوفی اوکوندو» و بهترین طراحی لباس تاریخی شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۱۰

یکی از سریال‌هایی بود که به نظرم باید ادامه پیدا می‌کرد...

نمایش اسپویل