news-background
news-background

بهترین فیلم‌هایی که فوریه ۲۰۲۴ پخش می‌شوند

در دومین ماه از سال ۲۰۲۴ یک فیلم ابرقهرمانی، یک فیلم انیمیشن بلند به نویسندگی «چارلی کافمن»، یک فیلم به کارگردانی «ایتان کوئن» و یک دنباله در آمریکا پخش خواهد شد. در ادامه نگاهی انداخته می‌شود به بهترین فیلم‌هایی که در طول چند هفته پیش رو از پلتفرم‌های استریم یا سالن‌های سینما پخش می‌شوند.

 

اوریون و تاریکی (Orion and The Dark)

تاریخ پخش: ۲ فوریه در نتفلیکس

این فیلم که بر اساس کتابی نوشته «اما یارلت» ساخته شده، پسری معمولی، فروتن و خجالتی به نام اوریون با صداپیشگی ترمبلی را دنبال می‌کند که مانند همسالانش مخفیانه دلداده‌ای دارد. اما ورای این ظاهر عادی، اوریون توده‌ای از اضطراب است و از سگ، زنبور، اقیانوس، امواج موبایل، دلقک‌های قاتل و حتی سقوط از پرتگاه می‌ترسد. بزرگترین ترس او رویارویی شبانه با تاریکی است. تجسم تاریکی به ملاقات اوریون می‌آید تا با یک ماجراجویی پرفرازونشیبی به سراسر دنیا به او ثابت کند دلیلی برای ترسیدن از شب وجود ندارد.

 

آرگایل (Argylle)

تاریخ پخش: ۲ فوریه در سالن‌های سینما

داستان فیلم در مورد ماجراجویی‌های یک ابر-جاسوس به نام آرگایل با بازی «هنری کویل» در سراسر ایالات متحده، لندن و دیگر لوکیشن‌های اگزاتیک است که از رمان جاسوسی یک نویسنده بیرون آمده. دیگر بازیگران فیلم «سم راک‌ول» برنده اسکار، «دوا لیپا»، «جان سینا»، «آریانا دبوز» «برایس دالاس هاوارد» ستاره «دنیای ژوراسیک»، «برایان کرانستون» ستاره «برکینگ بد»، «کاترین اوهارا» ستاره سریال «شیتس کریک»، و «ساموئل ال. جکسون» خواهند بود. این فیلم که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته در افتتاحیه داخلی فقط ۱۸ میلیون دلار فروخته است.

 

لیسا فرانکنشتاین (Lisa Frankenstein)

تاریخ پخش: ۹ فوریه در سالن‌های سینما

«کاترین نیوتن» در این فیلم نقش نوجوانی را بازی می‌کند که یک جسد ویکتوریایی با بازی «کول اسپروس» را در سال ۱۹۸۹ به مرد رؤیاهایش تبدیل می‌کند. پس از آنکه این جسد در پی وقوع اتفاقاتی وحشتناک زنده می‌شود، این دو در ماجراجویی‌هایی مرگبار عشق و خوشبختی را جست‌وجو می‌کنند. «لیزا سوبرانو»، «هنری آیکنبری»، «جو کرست» و «کارلا گاگینو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «میسون نوویک» که «جونو» (Juno) و «تالی» (Tully) را در کارنامه دارد، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم به همراه کودی است. «لیزا فرانکنشتاین» که اولین فیلم بلند «زلدا ویلیامز» دختر «رابین ویلیامز» در مقام کارگردان و تازه‌ترین اثر نویسنده «بدن جنیفر» (Jennifer’s Body) است فوریه سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

طعم چیزها (The Taste of Things)

تاریخ پخش: ۹ فوریه در سالن‌های سینما «طعم چیزها» به کارگردانی «ترن آن هونگ» و بازی «ژولیت بینوش» و «بنوا ماژیمل» اولین بار در بخش مسابقه جشنواره کن اکران شد و جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد. این فیلم درام تاریخی رابطه عاشقانه میان یک آشپز و سرآشپز را روایت می‌کند.  

مادام وب (Madame Web)

تاریخ پخش: ۱۴ فوریه در سالن‌های سینما

طولانی‌ترین فیلم «دنیای مرد-عنکبوتی سونی» داستانی درباره «مادام وب» با بازی «داکوتا جانسون» روایت می‌کند که در کتاب‌های کامیک زنی میان‌سال نشان داده شده که از توانایی‌های ذهنی ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به سن و سال و وضعیت جسمانی‌اش، هیچ‌گاه با شخصیت‌های شرور نمی‌جنگد. «سیدنی سویینی»، «اما رابرتس»، «سلست اوکانر»، «ایزابلا مرسد» و «طاهر رحیم» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

 

باب مارلی: یک عشق (Bob Marley: One Love)

تاریخ پخش: ۱۴ فوریه در سالن‌های سینما «باب مارلی: یک عشق» گوشه‌هایی از زندگی «باب مارلی» با بازی «کینگزلی بن ادیر» را روایت می‌کند. مارلی که متولد جامائیکا بود، از سال ۱۹۶۳ موسیقی را با گروه «ویلرز» آغاز کرد و یک دهه بعد مسیرش را به تنهایی ادامه داد. او در سال ۱۹۸۱ پس از ابتلا به سرطان درگذشت درحالی که ۳۶ سال بیشتر نداشت. «لاشانا لینچ» که در «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) مقابل «دنیل کریگ» ظاهر شده، در این فیلم نقش ریتا، همسر «باب مارلی»‌ را بازی می‌کند. «زیگی مارلی» فرزند، «ریتا مارلی» همسر، و «سدلا مارلی» دختر «باب مارلی» از جانب کمپانی «تاف گونگ» تهیه‌کننده فیلم خواهند بود.  

بازیکنان (Players)

تاریخ پخش: ۱۴ فوریه از نتفلیکس

داستان این فیلم درباره یک ورزشی‌نویس اهل نیویورک به نام «مک» است که وقتی با یک گزارشگر به نام «نیک» برخورد می‌کند باید از عادت‌های قدیمی خود در برقراری رابطه دست بکشد. «جینا رودریگز»، «تام الیس»، «دیمون وایانز جونیور»، «جوئل کورتنی»، و «لیزا کوشی» از جمله بازیگران این فیلم به کارگردانی «تریش سای» و نویسندگی «ویت اندرسون» خواهند بود.

 

این منم... حالا: یک داستان عاشقانه (This Is Me…Now: A Love Story)

تاریخ پخش: ۱۶ فوریه

این فیلم یک «ادیسه سینمایی روایت-محور» توصیف شده که مسیر لوپز «به مقصد عشق» را از نگاه خودش و با رقص‌آرایی «نفس‌گیر» و طراحی لباس خیالی به تصویر می‌کشد. این فیلم همزمان با نهمین آلبوم او با همین عنوان منتشر می‌شود و بازیگرانی چون «بن افلک» همسر لوپز، «ترور نوآ»، «کیم پتراس»، «سوفیا ورگارا»، «کیکی پالمر» و بسیاری دیگر در آن نقش‌های کوتاهی بازی کرده‌اند. فیلم کوتاه لوپز را «دیو میرز» کارگردانی کرده که «بازآفرینی زندگی عاشقانه اوست که مردم به دقت موشکافی کرده‌اند.» پس از انتشار تریلر این فیلم، مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی پیش‌بینی کردند که لوپز یک «افتضاح هنری» خلق کرده باشد.

 

عروسک‌های فراری (Drive-Away Dolls)

تاریخ پخش: ۲۳ فوریه در سالن‌های سینما

این فیلم به کارگردانی «ایتان کوئن» و بازی «مارگارت کوالی» و «جرالدین ویشواناتان» جدایی جیمی از یک دوست دختر دیگر و دوست باوقارش ماریان را روایت می‌کند که به‌شدت نیازمند آرامش‌اند. این دو در جست‌وجوی شروعی دوباره سفری جاده‌ای به تالاهاسی آغاز می‌کنند اما برخورد آن‌ها به گروهی از جنایتکاران در راه هدفشان را به انحراف می‌کشاند. «مت دیمون»، «پدرو پاسکال»، «بینی فلدستین»، «کولمن دومینگو» و «بیل کمپ» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

 

کد ۸: قسمت ۲ (Code 8: Part II)

تاریخ پخش: ۲۸ فوریه از نتفلیکس «رابی آمل» و «استیون آمل» در دنباله‌ فیلم علمی-تخیلی «کد ۸» به کارگردانی «جف چان» بازخواهند گشت. داستان فیلم درباره گروهی ۴ درصدی است که توانایی‌های ویژه‌ای دارند و در شهر خیالی لینکلن سیتی زندگی می‌کنند. دیگر بازیگران فیلم «سیرنا گولاماگوس»، «التیر وینست»، «الکس مالاری جونیور»، «مو جودی-لامور»، «آرون آبرامز» و «جین یون» خواهند بود.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید