news-background
news-background

فیلم Madame Web «دنیای مستقل» خودش را دارد؛ طولانی‌ترین فیلم «دنیای مرد-عنکبوتی سونی»

کارگردان اسپین‌آف «مرد-عنکبوتی» می‌گوید دنیای فیلمش «مستقل»‌ است.

«اس‌جی کلارکسون» کارگردان «مادام وب» (Madame Web) در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید این فیلم «دنیای مستقل» خودش را خواهد داشت. بر این اساس احتمال نقش‌آفرینی کوتاه بازیگران نقش «مرد-عنکبوتی» از جمله «تام هالند» و «اندرو گارفیلد» در فیلم «مادام وب» کاهش پیدا می‌کند.

درباره «دنیای مرد-عنکبوتی سونی» (SSU) از فیلم‌هایی چون «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) که به زودی اکران می‌شود، «ونوم» (Venom) و فیلم‌های «تام هالند» تشکیل شده اما کلارکسون می‌گوید هواداران نیازی ندارند که درباره این عناوین اطلاعات زیادی کسب کنند.

کارگردان درباره شخصیت «مادام وب» می‌گوید: «او بدون تردید در یک دنیای مستقل است. این امکان را داشتم که آزادانه هدایتش کنم و اجازه دهم فیلم همان چیزی شود که باید باشد، به جای اینکه سعی کنم به اجبار به اثر دیگری تبدیلش کنم. این از جهتی یک موهبت بود، اینکه بتوانی اثری را به برداشتی تازه و – امیدوارم – اریجینال تبدیلش کنی.»

هفته پیش گزارش شد که «مادام وب» با بازی «داکوتا جانسون»، «سیدنی سویینی»، «اما رابرتس»، «سلست اوکانر»، «ایزابلا مرسد» و «طاهر رحیم» با ۱۱۶ دقیقه طولانی‌ترین فیلم «دنیای مرد-عنکبوتی سونی» خواهد بود و رکورد «ونوم» سال ۲۰۱۸ با ۱۱۲ دقیقه را خواهد شکست.

در این فیلم شخصیت «کاساندرا وب» با بازی جانسون باید با گذشته خود مواجه شود و به همراه سه زن جوان که توسط دشمنی مرگبار تعقیب می‌شوند برای بقا بجنگد.

سونی پس از «مادام وب» که ۱۴ فوریه اکران خواهد شد، «کریون شکارچی» با بازی «آرون تیلور جانسون» و «راسل کرو» را از ماه اوت و «ونوم ۳»‌ را از ماه نوامبر پخش می‌کند. دو سریال لایو-اکشن «سیلک: جامعه عنکبوتی» (Silk: Spider Society) و «مرد-عنکبوتی نوآر» (Spider-Man Noir) نیز در پرایم ویدیو در دست ساخت است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید