news-background
news-background

اولین تصاویر از فصل دوم سریال Squid Game و دیگر فیلم‌ها و سریال‌های جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۴

اولین تصاویر از فصل دوم «بازی مرکب» رونمایی شد.

نتفلیکس با انتشار یک ویدیو هیجان‌انگیزترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که در سال ۲۰۲۴ از این پلتفرم پخش می‌شوند را رونمایی کرد. در این تیزر شخصیت «جی هیون» با بازی «لی جونگ جائه» از فصل دوم «بازی مرکب» (Squid Game) را نشان می‌دهد که می‌گوید: «پیدایت می‌کنم. به هر قیمتی که شده باشد.»

«کامرون دیاز» در سال ۲۰۲۴ پس از چندین سال دوری از بازیگری با کمدی «بازگشت به اکشن» (Back in Action) بازخواهد گشت و در مقابل «جیمی فاکس» دیده خواهد شد. تیزر جدید بخش‌هایی از سکانس‌های اکشن این فیلم را نشان می‌دهد.

دیگر فیلم‌های جدید نتفلیکس قسمت دوم «ماه شورش» (Rebel Moon: Part 2 – The Scargiver) «زک اسنایدر» و «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» (Beverly Hill Cop: Axel Foley) «ادی مورفی» خواهند بود که به ترتیب ۱۹ آوریل و تابستان آینده پخش می‌شوند.

مجموعه تلویزیونی لایو-اکشن «آواتار: آخرین بادافزار» (Avatar: The Last Airbender) و «مسئله سه جرم» (3 Body Problem) به نویسندگی خالقان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) دیگر سریال‌های جدید نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ خواهند بود.

«لی جونگ جائه» در فصل دوم «بازی مرکب» نقش «جی هون» را تکرار می‌کند و «هوانگ دونگ هیوک» برای نویسندگی و کارگردانی بازخواهد گشت. «لی بیونگ هون» در نقش «فرانت من» ظاهر می‌شود در حالی که «وی هان جون» نقش کارآگاه پلیس «جون هو» و «گونگ هو» در نقش قبلی بازمی‌گردند. بازیگران جدید سریال «یم سی وان» (Unlocked)، «کانگ ها نئول» (Midnight Runners)، «پارک سونگ هون» (The Glory) و «یانگ دونگ گئون» (Yaksha: Ruthless Operations) خواهند بود.

فصل دوم «بازی مرکب» با بودجه ۷۸ میلیون دلاری و در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ تولید و در سال ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش می‌شود. «بازی مرکب» در سال ۲۰۲۱ به سرعت به یک پدیده جهانی تبدیل شد و همچنان با ۱.۶۵ میلیارد دقیقه در چهار هفته اول پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید