news-background
news-background

ایوان ریچل وود می‌گوید ناتمام ماندن داستان سریال Westworld او را بی‌خواب کرده است

وود می‌گوید فکر و خیال «وست‌ورلد» شب‌ها خواب را از چشمش می‌رباید.

«ایوان ریچل وود» در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید شب‌ها از فکر داستان سریال کنسل‌شده «وست‌ورلد» (Westworld) هنوز به سختی می‌خوابد. این سریال نزدیک به یک سال قبل کنسل شد و اچ‌بی‌او تاکنون اعلام نکرده است که با پروژه‌ای داستان را به پایان می‌رساند یا نه. این شبکه حتی نمک روی زخم هواداران پاشید و سریال را از پلتفرم مکس حذف کرد.

وود که نقش «دلورس ابرنتی» را سریال علمی-تخیلی «جاناتان نولان» و «لیسا جوی» بازی کرده می‌گوید پس از فیلمبرداری قسمت پایانی فصل چهارم از نویسندگان پرسیده که سریال به چه سمتی خواهد رفت. در آن زمان جوی و نولان پاسخ او را ندادند و به نظر می‌رسد که هرگز نخواهند داد.

وود می‌گوید: «پس از آنکه کنسل شدیم از پدید‌آورندگان سؤال کردم: «امکان دارد لطفاً به من بگویید چطور تمام می‌شود؟» به من نگفتند. [می‌خندد.] فکر می‌کنم شاید به این دلیل که به شکلی، به طریقی و به تفسیری بتوانیم تمامش کنیم، اما هنوز نمی‌دانم. شب‌ها من را بیدار نگه می‌دارد.»

او اضافه می‌کند رازداری جوی و نولان «ویرانگر» بوده است: «وقتی شروع کردیم فقط به ما گفتند: «می‌دانیم سریال چطور تمام می‌شود.» وقتی در حال فیلمبرداری بودیم آن را ننوشتند. ایده‌ای داشتند و همه ما را در تنگنا و منتظر گذاشتند تا ببینیم و بشنویم که چه فرجامی پیدا می‌کند. همه سریال چه معنای داشته است.»

اچ‌بی‌او در سال‌های اخیر سریال محبوب «ددوود» (Deadwood) را پس از چندین سال احیا کرد و داستانش را با یک فیلم به پایان رساند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید