news-background
news-background

پوسترهای فیلم مرموز Longlegs: «پدر ژپتوی تسخیرشده» نیکلاس کیج خرامان می‌آید

تریلر «لنگ‌دراز» به زودی پخش خواهد شد.

استودیوی نئون پس از چند تیزر کوتاه، پوسترهای جدیدی برای فیلم مرموز «لنگ‌دراز» (Longlegs) رونمایی کرد. اولین تریلر رسمی این فیلم جمعه آینده پخش می‌شود. چهار پوستر فیلم طراحی جذابی دارند و فیلم‌های پیچیده دهه ۱۹۷۰ را تداعی می‌کنند.

نئون چنان از این فیلم به کارگردانی «آزی پرکینز» (Hansel and Gretel) اطمینان دارد که با این روش بازاریابی مخاطبین را مشتاق‌تر کند. تیزرهای قبلی وعده می‌دادند که فیلم داستانی درباره یک قاتل زنجیره‌ای روایت می‌کند و پس از تماس با پلیس، اف‌بی‌آی وارد عمل می‌شود.

«مایکا مونرو» و «نیکلاس کیج» در این فیلم که تولیدش مارس ۲۰۲۳ به پایان رسیده نقش‌آفرینی کرده‌اند. کیج پیش‌تر در مصاحبه با «جان کارپنتر» برای «داکیومنت» این فیلم را با عبارت «ژپتوی تسخیرشده» توصیف کرده بود.

کیج به کارپنتر گفته بود:‌ «فیلمی که بازی می‌کنم – آن را در ناحیه‌ای غیرقابل‌سنجش میان کمدی و درام قرار می‌دهم. اما از طرفی به ژانر بازخواهم گشت؛ فیلمی به نام «شن و سنگ» (Sand and Stones) بازی می‌کنم. پدر یک دوقلو را بازی کرده‌ام. به شکلی یک وضعیت پسا-آخرالزمانی است. پس از آن فیلمی با آزی [پرکینز] می‌سازم که احتمالاً می‌شناسید.»

او ادامه می‌دهد: «[پرکینز] این روزها در ژانر وحشت خیلی قوی است. اما او در واقع پسر آنتونی [پرکینز] است. فیلم‌های خوبی ساخته. «گرتل و هانسل» فوق‌العاده بود. در مورد شخصیتی است که صداهایی می‌شنود. به شکلی شبیه به یک ژپتوی تسخیرشده است که عروسک‌هایی می‌سازد.» کارپنتر در واکنش به این جمله کیج می‌خندد: «خوشم آمد. ژپتوی تسخیرشده. آه، خدای من.»

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «لی هارکر، یک مأمور اف‌بی‌آی بااستعداد است که به یک پرونده قاتل زنجیره‌ای حل‌نشده گماشته شده. همچنانکه تحقیقات او پیچیده‌تر می‌شود و شواهد بیشتری نمایان، هارکر پیوندی شخصی میان قاتل بی‌رحم کشف می‌کند و باید به سرعت از قتل دیگری جلوگیری کند.»

انتظار می‌رود «لنگ‌دراز» تا پایان سال ۲۰۲۴ اکران شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید