news-background
news-background

دیزی ریدلی می‌گوید هواداران Star Wars زن‌ستیز نیستند

ریدلی به زودی برای تکرار نقش «ری» بازخواهد گشت.

«دیزی ریدلی» بازیگر فیلم‌های «جنگ ستارگان» (Star Wars) در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی می‌گوید در روایت زن‌ستیزی هواداران چندگانه که از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود «مبالغه» شده است.

«شرمین عبید چنائی» کارگردان پاکستانی تبار جدید «جنگ ستارگان: نظم نوین جدای» (Star Wars: New Jedi Order) پیش‌تر گفته بود که وقتش رسیده فیلمسازان زن داستان چندگانه را پیش ببرند. این اظهارات فیلمساز را بسیاری از هواداران «جنگ ستارگان» تحمل نکردند.

ریدلی در پاسخ به این پرسشی در این رابطه می‌گوید: «برداشت من این است که در مسئله مبالغه شد و برخوردهایی که من با مردم داشته‌ام بسیار خوب و حمایتگرانه بوده است.»

او قرار است در «نظم نوین جدای» نقش «ری» را تکرار کند. داستان این دنباله ۱۵ سال پس از وقایع «ظهور اسکای‌واکر» (The Rise of Skywalker) قرار داده شده است.

ریدلی ادامه می‌دهد: «و راستش روزی که اعلام شد من برمی‌گردم... نمی‌توانید شادی و حسن نیتی که در فضا وجود داشت را تصور کنید. فقط از من استقبال شد و فکر می‌کنم فیلم بسیار خوبی برای مردم بسازیم.»

«شرمین عبید چنائی» پیش‌تر در یک مصاحبه ادعا کرده بود که تمایل دارد در فیلم‌هایش مردان را «معذب» کند: «دوست دارم مردان را معذب کنم. از معذب کردن مردان لذت می‌برم. مهم است که بتوانید به چشمان یک مرد نگاه کنید و بگویید: «من آمده‌ام» و متوجه باشید که روی اثری کار می‌کنید که او را معذب می‌کند و باید معذب کند، چون باید رفتارش را تغییر دهد.»

ریدلی با این حال در مصاحبه دیگری با پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) می‌گوید واکنش هواداران به فیلم‌های «آخرین جدای» (The Last Jedi) و «ظهور اسکای‌واکر» او را «ناراحت» کرده است:‌‌ «هنوز ناراحت‌کننده است. بهتر است کاری نکنید که مردم احساس کنند به اثری که هوادارش هستند خیانت شده. اما [«آخرین جدای»] بسیار تفرقه‌برانگیز بود... به نظر اولین فیلمی بود که واکنش همه را به یک شکل برانگیخت. فیلم دوم، بسیار تفرقه‌برانگیز بود. فیلم آخر، بسیار تفرقه‌برانگیز بود. باعث نشد که احساسم نسبت به آن تغییر کند.»

چندگانه «جنگ ستارگان» در سال‌های اخیر با سریال‌های متعددی مانند «مندلوری» (The Mandalorian) و‌ «آسوکا» (Ahsoka) گسترش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید