news-background
news-background

واکنش برایان کرانستون به پایان دنیای تلویزیونی Breaking Bad: هر چیزی باید تمام شود

کرانستون می‌گوید هر داستانی یک آغاز، میانه و پایان دارد.

«برایان کرانستون» به پایان دنیای تلویزیونی «برکینگ بد» (Breaking Bad) با بسته شدن پرونده پیش‌درآمد «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) واکنش نشان داده و می‌گوید تمایلی به بازگشت دوباره به نقش «والتر وایت» ندارد.

او اولین بار در سال ۲۰۰۸ با فصل اول «برکینگ بد» که از شبکه ای‌ام‌سی پخش شد در این نقش دیده شد و تا سال ۲۰۱۴ و تا پنج فصل آن را تکرار کرد. او سپس با فیلم «ال کامینو» (El Camino) بازگشت و در فصل ششم «بهتر است با سال تماس بگیرید» دقایقی به همراه «آرون پل» در نقش «جسی پینکمن» مقابل دوربین رفت.

کرانستون در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش «آرگایل» (Argylle) به «اینترتینمنت تونایت»‌ می‌گوید: «هر چیزی باید تمام شود. همه‌چیز دوره‌ای است. زندگی ما دوره‌ای است. فصل‌ها، درختان، همه‌چیز. و بنابراین، اشکالی ندارد که یک شروع، میانه و پایان داشته باشیم، و بعد رهایش کنیم. به اثری که ساختیم افتخار می‌کنم.»

«وینس گیلیگان» پدید‌آورنده «برکینگ بد» در حال حاضر اسپین‌آفی در دست ساخت ندارد و مشتاق بازگشت به این دنیا نیست. او به زودی یک سریال علمی-تخیلی جدید برای اپل تی‌وی+ می‌سازد.

با فیلم «ال کامینو» و سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید»، شخصیت‌های کلیدی داستان فرجام خود را پیدا کردند و گیلیگان همه گره‌های داستانی را گشود. اما «جانکارلو اسپوزیتو» همچنان امیدوار است که اسپین‌آفی برای شخصیت «گاس فرینگ» ساخته شود.

کرانستون پیش‌تر در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» گفته بود که مدتی از بازیگری فاصله می‌گیرد: «می‌خواهم به سفرهای کوتاه بروم و به خانه برگردم و کنار آتش با دوستان جدیدی شراب بنوشم و فیلمنامه نخوانم. این‌گونه نیست که بگویم: «فیلمنامه‌ها را می‌خوانم تا بعد ببینم چه نقشی بازی می‌کنم.» نه، یک وقفه است. یک توقف. به [بازیگری] فکر نمی‌کنم. به تماس‌های تلفنی پاسخ نمی‌دهم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید