news-background
news-background

سریال Better Call Saul پس از دریافت ۵۳ نامزدی امی برنده هیچ جایزه‌ای نشد

«بهتر است با سال تماس بگیرید» ۵۳ مرتبه نامزد امی شده بود.

سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) شبکه ای‌ام‌سی پس از شش فصل و ۵۳ نامزدی از جمله هفت مورد در بخش بهترین سریال درام، به هیچ جایزه‌ای دست پیدا نکرد. مراسم اهدای جوایز امی هفتاد و پنجم دوشنبه شب برگزار شد اما در هیچ بخشی از اسپین‌آف «برکینگ بد» (Breaking Bad) تقدیری به عمل نیامد.

«بهتر است با سال تماس بگیرید» امسال در هفت بخش از جمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر مرد نقش اول برای «باب اودنکرک»، بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای «ری سی‌هورن» و نیز بخش‌های بهترین تدوین، بهترین میکس صدا، و بهترین نویسندگی سریال‌های درام برای دو اپیزود نامزد امی بود.

این سریال با این حال به شکل عجیبی هرگز موفق نشد در طول چندین سال هیچ جایزه‌ای از آکادمی تلویزیون دریافت کند. «برکینگ بد» با این حال از ۵۸ نامزدی برنده ۱۶ جایزه امی از جمله بهترین درام و چهار جایزه برای «برایان کرانستون» و سه جایزه برای «آرون پل» شده بود. «آنا گان» دیگر بازیگر «برکینگ بد» در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل این جایزه را به خانه برده است.

«بهتر است با سال تماس بگیرید» به نویسندگی «وینس گیلیگان» و «پیتر گولد» بر روی شخصیت وکیل «سال گودمن» با بازی اودنکرک تمرکز می‌کند. سی‌هورن در این سریال نقش معشوق گودمن «کیم وکسلر» را بازی کرد که البته در «برکینگ بد» دیده نشده بود. دیگر بازیگران سریال «جاناتان بنکس»، «پاتریک فابیان»، «مایکل ماندو»، «تونی دالتون» و «جانکارلو اسپوزیتو» بودند.

امی هفتاد و پنجم دوشنبه شب با برتری سریال‌های «خرس» (The Bear)، «خصومت» (Beef) و «وراثت» (Succession) به پایان رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید