news-background
news-background

حمایت هیدن پنتیر از ملیسا باررا: اخراجش از Scream 7 غیرمنصفانه است؛ سریال Nashville آینه زندگی من بود

پنتیر از باررا حمایت کرده است.

«هیدن پنتیر» در مصاحبه با «مسنجر» از گریه‌های بی‌پایان در زمان فیلمبرداری سریال «نشویل» (Nashville) گفته و به اخراج «ملیسا باررا» از فیلم «جیغ ۷» (Scream 7) واکنش نشان داده است. باررا پس از حمایت از فلسطین در برابر حملات اسرائیل از این چندگانه اخراج شد.

پنتیر می‌گوید اخراج بازیگر مکزیکی «بسیار غیرمنصفانه و ناراحت‌کننده» است: «پس از آنکه [معترض شد]، گروهی دیگر از بازیگران و فیلمسازان همان کار را کردند. تقریباً زودتر از هر کس دیگری این کار را کرد.»

باررا اخراج خود را «بهت‌آور» می‌داند اما او را به یک «بیداری بزرگ» رسانده است. او که به تجمع حامیان فلسطین در جشنواره ساندنس ملحق شد، به «رولینگ استون» می‌گوید: «حتی نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم هرچه پیش آمد بسیار شفاف بود، از هر دو طرف، و من می‌دانم که هستم، و می‌دانم که هرچه گفتم از روی عشق و انسانیت و حقوق بشر و آزادی‌خواهی برای مردم بوده، و نباید بحث‌برانگیز باشد. نباید بحثی در آن باشد.»

پنتیر می‌گوید با باررا تماس گرفته است: «ملیسا انسان و بازیگر بسیار بی‌باکی است... از اخراج لطمه دید، اما فکر می‌کنم خونسردی خود را حفظ کرد و بسیار بسیار خیرخواه بود.»

«جنا اورتگا» دیگر بازیگر چندگانه «جیغ» پس از اخراج باررا اعلام کرد که برای قسمت هفتم بازنخواهد گشت. علاوه بر این «کریستفر لاندن» از کارگردانی قسمت هفتم کناره‌گیری کرده و می‌گوید رؤیای او به «کابوس» بدل شده است.

پنتیر ۳۴ ساله در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید در زمان فیلمبرداری «نشویل» با اعتیاد به الکل، مواد مخدر و افسردگی دست به گریبان بوده است: «به‌شدت آسیب روحی دیدم، چون احساس کردم نقش خودم را بازی می‌کنم.»

او در این سریال نقش «جولیت بارنز» خواننده کانتری را بازی می‌کند که با اعتیاد به الکل در نزاع است. پنتیر به یاد می‌آورد شباهت‌های زندگی او به شخصیتش در سریال بسیار «واضح» بوده: «درست از ابتدا، فکر می‌کردم، من با یک بازیکن فوتبال قرار می‌گذارم، و جولیت با یک بازیکن فوتبال قرار می‌گذارد. و بعد هر دو به الکل اعتیاد دارند.»

پنتیر نویسندگان را مسئول این آسیب روحی می‌داند: «آن‌ها به زندگی من نگاه می‌کردند و گفتند: «بیایید هرچه تجربه کرده را برداریم و کمی تغییرش دهیم.» و بعد بفرمایید! تمام شد.»

او اضافه می‌کند که برای مراقبت از خود وقت کافی نداشته است: «فکر نمی‌کنم با هیچ سوپ اپرایی به اندازه زمان فیلمبرداری «نشویل» گریه کرده باشم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید