news-background
news-background

یک Jurassic World دیگر با نویسندگی دیوید کوپ و بازیگران جدید در راه است

چندگانه «ژوراسیک» اسپیلبرگ ادامه پیدا می‌کند.

استودیوی یونیورسال یک فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) جدیدی با نویسندگی «دیوید کوپ» در دست ساخت دارد. کوپ نویسنده دو قسمت اول «پارک ژوراسیک» در سال‌های ۱۹۹۳ (Jurassic Park) و ۱۹۹۷ (The Lost World: Jurassic Park) بر اساس رمان‌های «مایکل کریچتون» بوده است.

«ددلاین» گزارش داده است که فیلم جدید برداشتی «کاملاً تازه» از عصر ژوراسیک است و انتظار نمی‌رود «کریس پرت» و «برایس دالاس هاوارد» از «دنیای ژوراسیک» و «جف گلدبلوم»، «لورا درن» و «سم نیل» از «پارک ژوراسیک» بازگردند. «استیون اسپیلبرگ» با این حال به واسطه «امبلین اینترتینمنت» به همراه «فرانک مارشال» و «پاتریک کرولی» تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

شش فیلم «ژوراسیک» تا امروز ۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. آخرین قسمت این چندگانه تحت عنوان «دنیای ژوراسیک: قلمرو» (Jurassic World: Dominion) در سال ۲۰۲۲ با پرت و هاوارد اکران شد و ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

کوپ امسال در جشنواره ساندنس فیلم «پیشگاه» (Presence) به کارگردانی «استیون سودربرگ» را دارد. این فیلم با بازی «لوسی لیو»، «جولیا فاکس»، «کریس سالیوان» و «کالینا لیانگ» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید